selline igatsus

Teate, mida ma hetkel kõige rohkem tahaks?
Ma tahaks oma last näha. :'(
Tahaks teda kallistada, mustitada ja sosistada talle kõrva kui väga ma teda armastan. 
Esmaspäevast neljapäevani on ta maal, minu ema juures ning minu kui ema jaoks on see täielik piin. 
Ma igatsen oma last nii tohutult palju. Ma igatsen seda, et ma pean ta mähkut vahetama, teda magama panema ja söötma. Ma igatsen isegi seda, et ta jonniks. 
Pealegi, tema oli see, kes mind päeva jooksul tõsiselt ära västitas ning tänu kellele ma tegelikult magasin mega hästi. 
Praegu on aga nii suur igatsus, et ma ei imesta, kui ma varsti autole hääled sisse panen ja lihtsalt teda vaatama kiman. 
Mul on õhtuti lausa igav, sest teda ju pole. Mida asja ma siin teen? Pole ju õppida ka hetkel. Üks kõige jubedamaid asju elus on see, kui laps emast  peab olema. 
Samas minu jaoks on haridus tähtis ja tahan ja pean koolis käima. Ärge nüüd tulge mõtlema, et tähtsam kui mu laps. (Tean juba kellel, mis mõtted peas on). 
Niiet midagi pole parata. See eest veedan ma lapsega koos nii palju aega kui võimalik. Neljapäeva õhtust kuni esmaspäeva hommikuni. Seda tundub minu jaoks nii vähe, aga see eest hindan ma neid hetki palju rohkem. 



Kommentaarid

Populaarsed postitused