TRENNIPOSTITUS!!!! :D

NONIII, nagu ma siin nädal, paar tagasi lubasin, hakkab tulema trennipostitusi!
Nimelt hakkasime nüüd Hanna-Liinaga jõusaalis käima ning eesmärgiks on muuta oma kaalunumbrit, elustiili ja toitumisviisi. 

Treening

Alustasime tegelikult vaikselt juba eelmisel nädalal, aga see oli pigem soojenduseks. See nädal võtame asja juba suurema tõsidusega ning põhjus miks ma sellest ka postituse kirjutan on see, et siis on see nagu motivatsiooniks. Kõik teavad, et nüüd ma teen trenni, seega kõik teavad et varsti peab olema tulemusi ning ma ei saa ju oma lugejaid alt vedada. 
NB: Üleeile õhtust saadik Hanna-Liina ei suitseta, et nüüd te siis teate ka seda. :D

Natuke siis kaalunumbritest ka:
Eile oli kaal 60,7 kg. 
Eesmärgiks on see saada vähemalt 57 kg peale
Pole küll palju, aga eesmärk on olemas. 
Peale rasedust on mu kaal 7 kuu jooksul langenud vaid 1 kg (ilma treeninguta ofc). 
Liigun ma tegelikult iga päev päris palju. Koolipäevadel Tallinnas ja koolis. Muudel päevadel käin lapsega jalutamas. 
Põhirõhku treeningul panen kõhu- ja jalgade treeningule. Peale sünnitust kõht ikka natuke lotendab. See aasta ma randa ei jõudnudki. Üks põhjus oli selleks vaba aja puudumine ja teine põhjus oli ka see, et ega ma poleks eriti taht oma PEKKE näidata. 
Kuigi ma otseselt oma kõhtu ei häbene, sest tänu sellele lotendavale nahale olen ma siia ilma toon ühe maailma kõige armsama poisikluti, kelle armastus ja naeratus ei ole isegi võrreldav selle kõhu olukorraga. 

Eile olime jõusaalis tund aega, millest juba esimesed 15 minutid võtsid meilt võhma välja. Täna lähme ka jõuka. Homse kohta hetkel ei oska öelda. Homme võiks iseenesest kas suuremale jalutamisringile minna või hoopis rattaga sõitma. Puhkepäevi jõusaalist peab ka tegema, sest jutti rapsida pole mõtet, nädala pärast oleksime muidu juba nii väsinud ja ei viitsiks enam üldse minna. :D


Toitumine

Proovime Hanna-Liinaga nüüd hakata korralikult toituma. Pea igapäevane rutiin on meil teha endale erinevaid smuutisid puuviljadest. Ma pole vist elus nii palju puuvilju poest ostnud, kui viimase kahe nädalaga. :D
Kui blender on kodus olemas, siis pole mingit probleemi valmistada endale üks tervislik ja värskendav smuuti. 
Algul oli meie põhikoostisosaks banaan, mille maitse käis kogu aeg üle, vahet pole mida muud me hulka panime. 
Nüüd leidsime endale uue lemmiku koostiosa, milleks on LAIM. 
Njämma, ükskõik mida panna smuutisse ja lisada sinna LAIMI, on smuuti tõsiselt värskendava maitsega. 
Hetkel tarbin ma Aura sidrunimaitselist vett igapäevaselt, mis on nõrgalt gaseeritud. Aga arvatavasti ma täna enam uut pudelit ei osta ning hakkame ainult tavalist VETT jooma. :D
Kui vähegi aega teen ma endale hommikuti korralikult süüa. Ei mingit võileiba!!!!! Võileibu ma tegelikult juba ammu ei söö, mul pole lihtsalt viitsimist neid teha ning ega nad minu arvates otseselt kõhtu ka ei täida. 
Praegu olen endale hommikuti kas praadinud muna, kartuleid, viinereid jne.
Sest ärge unustage HOMMIKUSÖÖK on päeva kõige tähtsam. 
Tänu hommikusöögile pean ma päeva jooksul paremini vastu. Lõunapausidel söön ma müslibatoone ja/või puuvilju (nt banaan). Ühe korra olen jõudnud koolis ka korralikult lõunat sööma minna. Aga enamasti on lõuna aeg järjekorrad nii pikad, et ma lihtsalt ei viitsi seal oodata ja seista. 
Õhtuti koju jõudes esimese asja teeme Hannaga smuutit ja siis alles vaaritame korraliku õhtusöögi. 

Ühesõnaga eesmärke on minul ja Hanna-Liinal väga palju. Hetkese seisuga olen ma mega õnnelik, et ma temaga suhtlema hakkasin, sest nüüd mul on keegi kellega smuutisi teha, kellega trennis käia ja kellele lubadusi anda. :)

Näiteks on hetkel meil plaanis ka järgmine nädal minna Tapale Tantsulisse aeroobikasse ja Ladina tantsutreeningusse :D Muidugi ainult prooviks esimene kord, et näda kuidas ja kas see üldse meile istub. :D

Üks pilt ka siis eilsest trennist. Loodetavasti paari kuu pärast saan ma postitada juba ilusama pildi. :D


Kas te teete trenni? Kui jah, siis kuidas? Millised on teie eesmärgid? Mis teid motiveerib? Kuidas te toitute? Kas tahaksite midagi oma eluviisis muuta? Kui jah, siis mida?
Kas tahaksite hakata trenni tegema?
Jätke mulle vastused kommentaari, kirjutage mulle facebooki Leanika Vetka või siis meilile leanika.vetka@gmail.com. Äkki saame koos seade eesmärke ja neid hakata täitma. :P

Kommentaarid

Populaarsed postitused