Moe naabritesaaga on saanud uue pöörde, räägime suud puhtaks: ükski heategu ei jää karistamata

Täna on see päev, kui tuleb suud puhtaks rääkida.
Kindlasti paljud mäletavad postitust, kus ma rääkisin oma elust Moel ning seikasid naabritega. (Postituse leiad SIIT).
Ja kes pole seda veel lugenud, soovitaksin enne tänast postitust seda lugeda. 
Oma postituse lõpus ütlesin ma:
Need minu vastasnaabrid on tegelikult väga toredad ja hea mulje on nad mulle endast igal juhul jätnud. Kui Henri on Rootsis ja ma õhtuti koju tulen, siis tuleb naabrimees alla ukse vastu ning hoiab ust lahti ning aitab mul lapse üleskorrusele viia. Naabrinaine saadab mulle pidevalt tomateid ja kurke ja muidu aiasaadusi, mis minu arvates on väga armas.
Pean kahjuks hakkama oma sõnu sööma. Kui mu oma postituse avaldasin, kirjutati mulle, et ma peaksin selle Suurperega olema ettevaatlik. Ja ma ei võtnud seda tõsiselt. KAHJUKS. 
Nüüd tean, et ükski heategu ei jää karistamata. 
Aitasin neid tihti, käisin nendega poes, käisin vahepeal nende lapsi vaatamas, kui lapsed üksi kodus olid. Ja mis ma vastu sain? Vastu sain selle, et viimased 3 päeva olen ma LITS.

Kõik sai alguse laupäevast, kui Hanna-Liina oma sünnipäeva pidas. Kutsutud oligi siis Suurpere ema (Edaspidi Proua A) ja isa (Härra S), mina, Priit, Jane ja Krista. 
Hanna mainis mulle et kui Proua A ja Härra S nende juures enne on käinud, siis on nad alati läinud riidu ja üksteise peale karjuma hakanud. 
Esialgu hoidsid nad end vaos, aga mida rohkem mees jõi, seda hullemaks asi kiskus. 
Minuga peol kaasas oli ka mu laps ning mingi kell ärkas ta ütles ja kui ma umbes kell 11 tahtsin teda magama panna, oli see peaaegu võimatu. Söögitoast kostus selline karjumine. Mees ütles naisele, et terve naise pere on täis hauakaevajaid, see eest naine ütles mehele et mehe pere on joodikuid täis. Ja nii nad lõugasid. Aga nagu paljud teavad, ei suuda ma oma suud kinni hoida ja kui minu arvates inimesed valesti toimivad, siis seda ma ka ütlen. Ja nii ma läksingi puha viha täis söögituppa ja üritasin algul rahulikult nendega rääkida, et pole ilus niimoodi üksteise peale karjuda. Arvate et neid see huvitas? Nad lasid ikka oma joru edasi. Lõpuks ma käratasin sellele mehele ja lihtsalt sõimasin ta näo täis. 
Mehel vajus suu ammuli, mina läksin samal ajal teise tuppa. 
Mees oli saanud tigedaks ja öelnud siis, et kes MINA olen, et tulen kedagi võõras korteris paika panema. Midaiganes ausalt, kes tema on, et tuleb võõras korteris üldse karjuma?
Peale koju minekut, ega nad ei suutnud ju mind ja minu paika panemist unustada. Mina olen lits, sest ma isegi ei tea ju kes mu lapse isa on. (Juhhei, ma olen Henriga kaks aastat koos olnud ja ma kohe kindlasti ausalt ei tea kes mu lapse isa on.... äkki Henri? Muidugi Henri).
Ja mis põhiline, mind tuleb hoida, sest MUL ON AUTO. (Omakasupüüdlikud)
Pühapäeval olin selle kõige peale tige, kui ma seda kuulsin. Aga ma hoidsin end vaos. Eile hommikul kui mu vanemad lapsele järgi tulid, saatsin nad õue. Siis tuli Naabrimees aknale ja hõiskas "Tere naabrinaine". Vastasin muidugi viisakusest "tere". Kui tuppa hakkasin minema, tuli ta mulle ukse peal vastu ja küsis ega ma pahane olen. Vastasin, et ma olen väsinud. ja ütlesin tsau ja läksin tuppa. 
Õhtul kui koolist koju tulin, kuulsin aga, et Suurepere emme oli käinud TAKSOJUHILE rääkimas, millised litsid me Hanna-Liinaga oleme. 
 Muidugi olen ma lits ka sellepärast, et igakord kui ma nendega poes käisin, pidid nad mulle HINGEHINDA MAKSMA. 
Minge p....., ausalt. 
Igakord kui ma nendega käisin poes vms, siis ma ütlesin, et andke raha südametunnistuse järgi. Ma ei öeld kunagi summat, et ma tahan niinii palju saada, sest ma pole selline inimene. Ükskord ütlesin isegi, et selle väikese otsa eest pole vaja mingit raha, aga ise see naine andis järgmine päev mulle viieka. 
Nu eks nad tahtsid pugeda. Ja sünnipäeva õhtul enne kogu seda janti käisin ma ka selle naisega poes ja ma ei küsinud ühtegi senti selle eest. 
AGA SEE POLE VEEL KÕIK. 
Teate kes on mu lapse isa? Minu lapse isa on hoopistükkis see noorhärra, kes vikas Suureperel aknad sisse, sest mu laps on nii tema nägu. Vahet pole et ma seda tüüpi alles 4 päeva tean. :D

Õhtul Hanna väike vend kinkis mulle lilli ja siis läksin koju neid vaasi viima ja suurpere isa oli end riide pannud ja tuli mulle trepi peal vastu. Ta arvas, et ma olen lapsega. Ütles "aa, last polegi" . Ma ei vastanud midagi. Siis küsis "Kas laps on vanemate juures?" oi kus mul oli talle tahtmine öelda, et jätku mind juba rahule, aga ma hoidsin end vaos ja ütlesin tuimalt "Jah". 
Ja siis mee ütles "Sorri, tahtsin vaid aidata". Ütlesin, "pole vaja" ja läksin tuppa lilli vaasi viima. 
Ja kujutate ette, tund aega hiljem, käis Hanna-Liina ema seal, mees oli purjus olnud ja ulatanud Hanna emale mingi rihma ja öelnud "Sa tead küll mis sellega teha?"

Hanna ema ei saanud midagi aru ja küsis "Mis asja?"
Mees siis seletas, et selle rihmaga peab ta mulle ja Hannale peksa andma, sest me oleme niiiii suured litsid. Ja mina viin Hannat halvale teele, käin igal pool litutamas jne. 



VSJOOOOO, mulle aitab. Mida nad endast õige mõtlevad? Pekki, kui Sul on minu kohta midagi öelda, siis tule ja ütle seda mulle otse näkku. Mida kuradit Sa käid küla peal minu kohta valetamas?
Ja kõike selle pärast, et ma julgesin Sind võõras korteris paika panna?

Ja teate, ma südamest loodan, et nad ise ka loevad seda postitust. 
Mina saadan teele aga suured vabandused kõigile teistele Moe elanikele, kelles ma kahtlesin ja keda ma pidasin oma vastasnaabrite suhtes vaenulikuks. Omad vitsad peksavad. Ma sain igaljuhul piisavalt teada, kellega tegu on. 


Ja suurpere tegelikult ei teagi, et ma teiste ees neid kaitsesin ja lausa ÜLISTASIN. Ma kujutan ette kui nad seda oleks teadnud, siis võib-olla, nad oleks oma suu koomal hoidnud. 

Aga kes teab. 
Mina igal juhul enam nendega tegemist ei tee. Eemale kahjuks ma neist hoida ei saa, sest nad ju elavad mu vastakorteris ja paratamatult kohtan ma neid vast kõige rohkem. 
Ja kui nad peaks pugema tulema, siis uskuge mind, te loete siit järgmise postitust, kus ma nende näo täis olen sõimanud ja neile puust ja punaseks selgeks teinud sõna LITS tähenduse. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused