Niinimetatud kohvi asendajast ning piimatraumast

Oma eelmises postituses ma mainisin, et ma pole aasta aega kohvi joonud. Nüüd olen leidnud endale ka väikese asendaja. Nimelt kakao. 
Tegelikult pole õige öelda, et kakao on mul nüüd nagu kohvi asendus, sest kohvi jõin ma iga päev, aga kakaod ma nii tihti ei joo. Aga kohvi asendus pigem selles mõttes, et kui ma kuskile külla lähen ja mulle kohvi pakutakse, siis ütlne, et eelistaksin pigem kakaod. :D

Kuna ma olen tegelikult inimene, kes piima põhimõtteliselt ÜLDSE ei joo, siis ma polnud kunagi kakao ka proovinud, sest mõte sellest, et see koosneb piimast ajas mul südame pahaks. Olin suhteliselt kindel, et ega see mu kurgust alla ei läheks. 

Aga eelmine aasta Tallinnas elades, ostsi Henri kakaod ja vahukomme ja siis proovisin ära selle kraami. Noh siis tundus selline NORMAALNE värk olevat. Aga ega ma rohkem ei joonud ka seda. 
Aga nüüd alles äkki nädal, kaks tagasi mõtesin, et võiks uuesti proovida. Ostsimegi kakod ja vahukomme jälle ning proovisin taaskord ja siis avastasin endale selle meeldivat. 
Kindlasti võib esialgu imelik tunduda kako vahukommidega. Aga tegelikult need kakao sees sulanud vahukommid on meeletult head. :)
Ma küll väga suur magusa sõber pole, aga kui ikka magusaisu tuleb, siis tassitäis kakaod vahukommidega ajab nädal aja magusaisu ära :D

Miks ma piima ei joo?
Kindlasti paljud inimesed ei mista seda, et kuidas on võimalik mitte piima juua. See ju on nii kasulik luudele jne. Ma tean seda, aga kuna meil maal on kitsed juba üle kümne aasta olnud, siis olen ma terve lapspõlve PIDANUD lürpima piima, ja just nimelt KITSEPIIMA, mis on palju rammusam ja tegelikult teise maitsega. 

Kunagi enne kitsesid olid meil lehmad ka ning seda ma näiteks mäleta kuidas ma umbes nelja aastasena iga hommik õues täiesti värsket sooja piima oma kruusiga ootasin. 
Eks olen ma saand seda piima nii palju juua, et nüüd tundub see minu jaoks koledalt öeldes "vastik". 
Vahepeal tegime Henriga diili, et mina joon klaasi täie piima päevas ja tema siis keefiri, aga noh see diil ka kestis aint paar päeva ja nii see sinna paika jäigi. 
Üks asi veel mis mind kõige rohkem piimast eeale tõukas oli koolis tehtav PIIMASUPP, ma ei mäleta kas alglassides või põhikoolis, aga igal juhul see piimasupi lõhn oli lihtsalt nii vastik... Ja siis mu vanemad teadsid, et mina elu sees ei sööpiimasuppi ning ükskord tegin mingit pahandust ja mu ema kiuste tegi piimasupp (a'la karistuseks) ja PIDIN seda sööma. Ja peale seda on mul vist piima trauma. :D

Väga õudne :D
Aga nüüd vist hakkab mul see vaikselt üle minema. :D

Kui tihti te joote kohvi? Kas olete mõelnud loobuda kohvist? Kui tihti te joote reaalselt klaasitäie piima?

Kommentaarid

  1. Min loobusin ka eelmine aasta kohvist, nüüdseks pole pea aasta seda eriti joonud. Alguses, kui järsult ära jätsin, eks siis pea valutas päris tihti, aga nüüd kõik ok. Läksin lihtsalt tee peale üle. Aga nüüd paari viimase kuu jooksul on natuke ikka tarvinud. Kui R-kioskisse uued kohviaparaadid paigaldati, siis olen avastanud oma lemmiku kohvijoogi - nimelt siis kakao ja kohvi segu. Lihtsalt kohv mulle enam üldse ei maitse, aga seda kakaokohvi saab ikka aeg-ajalt ostetud.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused