EBA hääletus on avatud!

Kasutaja Eesti Blogiauhinnad foto.
FOTO

Eesti Blogiauhindade hääletus on alanud. Üleelmine aasta võtsin ma osa, aga kuna mu lugejaskond polnud siis eriti suur, siis ega sealt midagi ei tulnud ka.
Eelmine aasta tahtsin osa võtta, aga ma reaalselt magasin registreerimise maha. :D Teate küll, vahel olen ma suht tuulepea. :D

Nüüd on minu lugejaskond märgatvalt kasvanud, Facebookis on peaaegu 1000 meeldimist ning see aasta võtan ma 100% kindlalt osa.

Aga millises kategoorias ma osalen?

Mu blogi on küll Leanika Elublogi ning üldjoontes sellepärast, et ma räägin kõigest, elust, perest, muredest, ühiskonna probleemidest jne. Seega peaksin ma vist elustiili valdkonnas kandideerima?
Samas kuna blogiauhinnad on iga aasta ning viimase aasta jooksul on ma siiski rohkem bloginud oma lastest, perest, rasedusest, sünnitusest, siis otsustasin ma see aasta kandideerida hoopis Pere- ja Beebiblogi valdkonnas. Ma arvan, et see oli õigem valik.

Ma oleksin meeletult õnnelik, kui sel aastal just Sina, kallis lugeja, just MULLE oma hääle annaksid!
See tähendaks mulle väga palju.

Kus ja kuidas hääletada?
Hääletada saad SIIT - http://eba.marimell.eu/eba2018_h/


  • Hääletada saavad kõik, kellel on kehtiv e-maili aadress
  • Igas kategoorias saad valida kolm lemmikut
  • hääletama ei pea igas kategoorias, kui ei soovi
  • hääletamine toimub 01.05.2018-31.05.2018

Minu leiate siis Pere- ja Beebiblogide kategooriast - leanikav.blogspot.com.ee

Edu kõigile osalejatele!


..

Kommentaarid

Populaarsed postitused