tööl koos lapsega 😯


Tegin reedel midagi hullumeelset ning läksin Tristvere kohvikusse tööle, koos lapsega. Hullumeelne just seetõttu, et ma ei kujutanud üldse ette, kuidas see päev peaks toimima, kuna Siim saab ju endiselt rinnapiim.

Tööl olin kokku 7 ja pool tundi, millest esimesed poolteist tundi olime Siimuga täitsa kahekesi, peale seda tuli mu kullakallis Brenda Siim Sandrit hoidma. Kuna Siim oli hommikust saadik üleval olnud ja ma võtsin igaks juhuks vankri kaasa, siis ei kulunud Brendal kümmet minutitki, kui Siim juba vankris rõõmsalt põõnas.

Õnneks siis selle kõige hullema ja pingelisema aja kohvikus - ehk siis lõuna, Siim magas. Kokku magas ta vist esimese jutiga umbes 2,5 tundi.
Siis läks Brenda Siimuga küla peale, võttis püree kaasa ning mina jäin edasi tööd tegema. Terve selle peaaegu kaheksa kuu jooksul, mil Siim on olemas olnud, pole ma temast nii pikka aega eemal olnud.
Mingi hetk tekkis selline igatsus, et hoia ja keela.

Kuna Brenda pidi kell neli ära minema, siis jäi Siim viimaseks tunnikeseks minuga. Brenda veel uuris, et kas ma ikka saan hakkama, ütlesin, et mis mul muud üle jääb? Brenda veel nimetas mind "aasta emaks", aga minu arust see on natuke üle paisutatud. 🤣 Brenda siis nimetas mind selle peale "aasta emaks", aga minu arust see on natuke üle paisutatud. 🤣

Ja muidugi armas taevaisa õnnistas mind klientidega. Nii ma siis võtsingi tellimusi vastu, ühes käes Siim, teise käega kassat toksides. Siis viisin Siimu kööki, pistsin ta kokale pihku, jooksin ette ning valasin joogid välja ja andsin klientidele üle. Siis läksin võtsin uuesti Siimu ja askeldasin saalis edasi tööd teha.
Poole viie paiku tuli mingi uus teenindaja, kellele ma siis edasi andsin näpunäiteid, mida tuleks teha.


Ja kui ma siis seal midagi tegin, ühes käes Siim Sander, küsis too neiu minult, et "Kas raske pole niimoodi asju teha?" 🤣
Hakkasin naerma ja vastasin, et "Ei, tuleb üle elada. "
Aga nii ongi. Lapsega koos on küll raske igasuguseid asju ette vütta, kuid mitte võimatu. tuleb hästi planeerida, ja kõik saab korralikult tehtud.
Mina jäin selle päevaga igal juhul rahule ning ausalt, ma nii meeletult igatsen töö tegemist!

Kas Teie olete pidanud väikese lapse kõrvalt tööd tegema?

PS: Kui Sa ei karda teha tööd ning oled juhuslikult tööotsinguil, siis mine Tristverre tööle! kuulutuse leiad SIIT! :)

Kommentaarid

  1. Mina käisin ka reedel tööl oma 1,5-aastase körvalt. Aga ma olin öösel klubis teenindaja niiet ta niikuinii magas. Hommikul oli muidugi raske kui olid olnud 24h üleval millest 7h ja siis ainult 2h maganud, aga sain hakkama

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused