korda läinud päev 👌


Üle väga pika aja leidsin ma mahti kirjutada õhtul. No tõesti ma ei mäleta, millal ma viimati oleksin õhtul võtnud arvuti ette ja hakanud midagi kirjutama. Üldjuhul olen ma ju kogu aeg nii väsinud, et topin lapsed magama ning heidan ise ka siis tuttu ära. 

Täna on aga natuke teistsugune õhtu. Karl Hendrik jäi maale vanaema juurde, Siim vajus natuke aega tagasi magama ning samamoodi otsustas ka Härra vajuda ära. 
Mõtlesin siis, et teeks toa korda ja läheks ka siis magama, aga koristamisega kadus uni nagu niuhti ja nii ma nüüd istun diivanil ja trükin. 

Hetkel mõtisklen ikka selle üle, kui paganma kähku ikka aeg lendab. Mai kuu on peaaegu läbi, varsti juba jaanipäev ja siis tuleb hakata ootama juba uusi jõulusid. Niimoodi võttes läheb aeg tõesti ikka tohutu kiirusega. Aga kui viis aastat tagasi ootasin, et saaksin ükskord 18-aastaseks, haha, siis venis aeg ikka nagu tatt. Nüüd ei taha oma vananemise peale mõeldagi, kui juba üks aasta jälle edasi keritud. 

Tänase päevaga olen ma igal juhul vääääga rahul, sest ma sain üle pika aja väga palju asju (loe: kohustusi) tehtud. Mis sest, et ma enda tagumendi alles kell 10 voodist välja ajasin. Kõigepealt kraamisin paar tundi tuba. Peale lõunat läksin Siimuga väikesele jalutuskäigule (tõesti väikesele, sest pidin vaid 5 minutit kõndima, kui ta juba magas). Kuna Siim jäi vankrisse magama, otsustasin kuuri koristada. Sättisin seal asju paremini, et oleks rohkem ruumi. Kuigi niikuinii millalgi peab natuke asju ringi tõstma, sest talveks tuleb puud ära tuua. Siis kraamisin kuuri esise ka puhtaks ning siis võis silm juba puhata, sest kõik oli silmale ilus. 
Siis koristasin koridori, kastsin ning rohisin oma väikese aiamaa lapi ära. Selleks ajaks oli Siim juba üle kahe tunni mõnusalt põõnanud. Teate küll, värske õhk ja magus uni. 
Niiet tõesti palju asju sai paari tunniga ära tehtud.

Nüüd peab vist ikka magama ära minema, homseks päevaks välja puhkama ning siis uusi vägitegusid hakkama tegema. 😁
Saaks veel pruuniks teiseks juuniks, oleks asi veel eriti 5+. 😁 Aga sellest võin ma vaid unistada. Sest üldjuhul olen ma suvel samasugune valge luik nagu talvel. 😁

Lõpetuseks panen Teile ühe isuäratava pildi oma Härra tehtud täidetud paprikast. Ja ausalt see maitsev veel paremini, kui pildil välja näeb.  😋


Kommentaarid

Populaarsed postitused