Enam ei saa kodust ka kaugemale kui 500 meetrit

Tere kallid lugejad!

Hoian siis Teid kursis oma eluga keskpolügoonil. Mõtlete kindlasti, et mis mul huvitavat ikka rääkida, kui enamik kaitseväelasi on Kevadtormil, Võrus. Mina arvasin sama, lootes, et nüüd on natukeseks rahus majas, kuid tutkitki.
Hetkel uhavad mingid hävitajad üle meie maja, teevad hirmsat müra, niiet lapski ei saa rahus õues tududa. Mitmed sõjaväeautod sõitsid meile hoovi, üks peitis end isegi meile mäe otsa metsatukka end ära.

Kuna ma eile jalutamas ei saanud käia, siis tahtsin täna topelt teha. Läksin siis lapsega jalutama 500 m sain jalutada, kui metsa alune oli võõraid sõdureid täis ja üks naissõdur tuli minu juurde ja hakkas vene keeles rääkima. Raputasin pead, ja ütlesin küsivalt "English?", sellepeale sain vastuseks "No entry, we are excercising here". Õla peal, vormiriietuse küljes oli tal Leedu lipp. Nii pidingi tagasi koju minema ja nii jäigi minu jalutuskäik põhimõtteliselt katki ning nördimus on suur, isegi kodust välja ei lasta enam. :S
Peab vist hakkama maja ringe kõndima. :D

NB: Ole nii armas ning anna mulle Eesti Blogiauhinnad 2016 teises voorus oma hääl, seda saad teha SIIN. Leiad mu kategooriast: Elulised blogid ning minu blogiaadress on endiselt leanikav.blogspot.com.ee :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused