Palju õnne sünnipäevaks või hoopis palju kaikaid kodaratesse? :D

Täna peaks ju olema minu päev - sain ju 20 ja päev peaks olema täis õnne ja rõõmu, aga millegi pärast viskab elu mulle just täna kaikaid kodaratesse :D

Kuna laps otsustas eile väga kaua üleval olla, siis ei saanud ma õppida tänaseks informaatika kontroltööks. Kui ta lõpuks kell 22:00 magama jäin, otsustasin, et lähen ka magama ja hommikul õpin.

Ärkasin 5:45, olin kohe kripskraps, söötsin lapse ära ja mõtlesin, et hakkan õppima, kuna Karl Hendrik oli vaikne.
Panin siis arvuti käima ja oh õnnetust internetti njetu. Ja nii jäigi õppimata.

Läksin siis kooli. Kitsekülas läksin rongilt maha ja jalutasin Vineeri peatusesse, kuna 10 mintsa oli veel bussini, siis helistasin Karolinale, rääkisime juttu ja kõndisin edasi tagasi ja hakkasin sammu ette astuma kui minu nina ette maha plärtsatas linnusitta.Vedas, et lind mulle pähe ei sittunud, kuidas ma siis kooli oleks läinud?

Noh okei, läksin siis kooli, kohtasin tee peal Kasparit. Rääkisin samal ajal karolinaga telefonis ja ta veel ütles "vaatame, kas Kassu märkab Sulle õnne soovida".
Kaspar oli jumala segaduses näoga ja ma mingi ütlesin talle, et "noh õnne ei soovigi", Kaspar vaatas lolli näoga otsa ja küsis "mille puhul", ütlesin, et mul ju sünnipäev. Kaspar vaatas veel imelikuma näoga otsa ja ütles "ei ole", ütlesin et on ju täna 3. mai ja siis Kaspar hakkas naerma ja ütles, et tal telefonil aku tühi :D

Noh siis soovis õnne ja siis rääkisime tsipa koolist ja siis läksime meie teed lahku. :D
Läksin siis tundi, see kontrolltöö oli ikka täielik katastroof. Kogu aeg mõlkus mul eas vaid mõte "miks ma siia koolitäna üldse tulin".
Noh ühesõnaga lasin õpetajal panna, et mul on see töö tegemata ja ma lähen järgmine nädal uuesti tegema.

Nii rongis kirjutas mulle kursavend, et ma unustasin oma id-kaardi klassi. No thank you life, et mulle tõesti niimoodi kaikaid sel päeval kodarasse viskad. :D
Õnneks rohkem praegu pole nagu midagi hullu juhtunud, aga õhtu on veel noor ja see 3. mai pole veel läbi. :D

Lapsel oli täna arsti aeg, kuna ma ise kooli läksin, siis käis mu ema temaga arstil. Karl Hendrik kaalus täpselt 6300 g (sünd 3324 g) ja oli 60 cm pikk (sünd 49 cm).
Sai täna süsti jälle ja tänu sellele ka tema päev rikutud, pole eriti maganudki ja paha tuju. :S
Aga sellestki hoolimata on täna minu ja Karl Hendriku päev, sest poja sai 3 kuuseks ja mina 20-aastaseks ja 3 kuud täitus mul ka emana. :)
Oleme mõnusad sünnipäevalapsed ja täname kõiki armsate õnnesoovide eest!
ÜllatusÜllatus, homme jõuab Henri koju ja loodetavasti on homme ka ilusam päev!
NB: Sooviksin südamest tänada neid, kes mulle teistmoodi õnne on soovinud - Tiina, Melanie, Cärolin, Brenda ja Tuuli-Maria. :) Teie soovid tegid tõesti päeva palju ilusamaks :*

Kommentaarid

Populaarsed postitused