mis vahepeal huvitavat on olnud

Pole jälle tükk aega midagi postitanud, kiired ajad, kiired ajad.
Viimane postitus oli sellest, et leedu sõdurid ei lasknud mul isegi lapsevankriga jalutama minna.
Peale postituse tegemist oli üks sõjaväe masin end peitnud üle meie põllu metsatukka ära end.
Tunni vältel käis mitmeid autosid meil hoovis ringi keeramas. Üks hetk hakkas metsatukka ära peidetud autost mööda metsa äärt liikuma kamp sõdureid. Natukene aega hiljem läks meie põllul ning kartulipõllu ääres lahti sõda. Kui elutoa aknast välja vaadata, oli näha kuidas kartulipõllu ääres kännu taga paistab pea ning kuidas ta oma püssiga kõmmutab tee poole. Magamistoa aknast oli näha kuidas paar autot tuli juurde ning nende pealt lasti metsa poole.
Ühesõnaga, päris "mängu" sõda täitsa meie silme all.
Tundub hirmutav? Üldsegi mitte tegelikult. :) Paras action. :D

Noh ja pühapäeval oli siis minu elu esimene emadepäev, mil ise olen ema. Noh, mis ma oskan öelda, tavaline päev nagu ikka. Aga armas kui inimesed Sind sel päeval ikka meeles peavad, isa tõi mulle tulpe ja kommikarbi ja Karmo kinkis 2 roosi ning mitmed soovisid mulle privaatselt head emadepäeva :)

Eile käisime õhtul Henri, Karmo, Meriti, Lisete, Kätlini, Merily, Kristjani ja Karl Hendrikuga Võsul. Niiöelda 10. mai traditsioon, sest eelmisel aastal käisime ka 10. mail Võsul. :) Jalutasime rannas, käisime mänguväljakul ja veetsime niisama toredalt aega. :)

Ah ja ostsime nüüd Karl Hendrikule lamamistooli ka, talle täitsa meeldib seal istuda ja ringi vaadata. :D





Kommentaarid

Populaarsed postitused