Tänusõnad Soome presidendile. :D

Tere sõbrad, olen jällepeaaegu nädala eemal olnud, aga kellel on laps, siis need mõistavad isegi, et laps röövib enamuse oma ema ajast. :)
Ega palju polegi juhtunud. Laupäeva hommikul võtsime mina, Henri, Karl Hendrik ja minu vend ette retke Tartusse, minu õe juurde. Algul mõtlesin küll, et läheks rongiga, aga rongi hindu vaadates oli ilmselge, et odavam tuleb, kui lähme autoga. Täpselt kaks tundi sõitu ja olimegi kohal.
Henri ja Veljo hakkasid kohe laupäeval õe maja seinu krohvima.
Esialgu oli plaanis jääda pühapäeva õhtuni, aga selgeks sai see, et nii kiiresti tööd valmis ei saa. Nii veetsime ka eilse päeva Tartus.
Tartus olles käisin iga päev lapsega jalutamas, Emajõe ääres ja hobusetallide juures.
Minu õe lapsed olid Karl Hendrikust lausa vaimustuses ning vahepeal läksid lausa tülli, kes nüüd lapsevankrit lükkab või piimapudelit hoiab. :D
Aga head lapsehoidjad olid nad tegelikult tõesti. :D
Kuna minul oli täna kool, siis hommikul kell pool 8 sõitsin mina koos lapsega Tapale, kuhu tuli vastu mu ema ja isa. Tegime supsti autode vahetuse ning andsin ka lapse neile ning ise lippasin rongile.

Noh ja ma pean Teie kõigile ikka rääkima lugu, kuidas ma täna trollist MÖÖDA JOOKSIN. :D
Selle taustaks kirjutan Teile igaks juhuks troll nr 3-e peatused järjest, et te ikka tajuks: Raja-Keemia-Ehitajate tee-Liivaku
Haha, ühe sõnaga olin vaadanud, et järgmine troll läheb Raja peatusest 14:36. Astusin siis informaatika majast välja 14:35 ja näen kuidas trollipeatusest sõidab üks troll minema. Mõtlesin ise endamisi, et see pole võimalik, et see on minu troll, sest miks ta peaks varem tulema. Aga noh tutkitki, OF COURSE oli see nr 3 troll, millele ma tahtsin jõuda. Olin vaadanud kogemata Keemia peatuse aega.
Noh hakkasin siis nukralt Keemia peatuse poole lonkima, sest järgmise trollini oli ju oma kümme minutit.
Siis mõtlesin, et vaatan netist kähku, et mis kell ülejärgmisest peatusest (Liivaku) Balti jaama troll nr 4 läheb. Ops, 12 minutit aega, peas käis kiire analüüs ja mõtlesin, et pohh, jooksen. Küll jõuan sinna. Haha.
Sain siis Keemia peatusest mööda, kui näen, et enne ringteed on ummik, pikk ummik, kus seisab see troll, millest ma maha jäin. Nuh, ja siis on palju vilkuritega politseisid jne, üks politsenik seisab ring teel ja ei suunab teiste väljasõitude sõidukeid ükshaaval ringile.
Siis käis mu peas plaks ja ma tegin oma elu kiiremaid sprindi. Kõige pealt muidugi jooksin ma ähkides mööda trollist, millest ma maha jäin, siis politseinikust. Siis muidugi mendi autod mulle ülekäigurajal teed ei andnud, ja ootasin korraks nende järgi. Siis jooksin üle ringi ja jooksin nii kiiresti kui sain, et jõuda Ehitajate tee peatusesse.
Kui ma lõpuks siis sinna jõudsin, sain vist isegi 10 sekundit oodata trolli, millest ma ju 7 minutit tagasi maha olin jäänud. :D
Ja keda ma selle kõige eest võin tänada? Aitäh, Soome president, et tulid just täna Eestisse, aitäh. Sest tänu Sinule ma jõudsin just sellele trollile, kuhu ma tahtsin jõuda. :D

Aga nautige siis pilte :D











Kommentaarid

Populaarsed postitused