Tähtis pole võit vaid osavõtt

NB minu hiline Eurovisiooni järelkaja on tingitud sellest, et mu Facebookis iga teine uudis on just sellest. :D

Julm ikka kus on kisa ja kära Eurovisiooni pärast. Ma ise olen vist elus korra vaid Eurovisiooni vaadanud, ja see oli ka siis kui Eesti võitis. Siis olin veel väike pliks ja mulle nii meeldis Taneli ja Dave'i lugu aga ma ei teadnud siis isegi pealkirja haha. Ja pealkirja sain 10 aastat hiljem vist teada :D #mark

Nuh aga nüüd, ma ei tea, pole mõtet nagu Eurovisiooni vaadata, kui nagunii Twitteris ja Facebookis (uudiste näol) nagunii tulemuse teada saab.
Eesti edasi ei saanud, so what? No ja muideks mina olen ka see üks paljudest, kes enne Eurovisiooni seda Jüri laulu polnud kuulnudki, haha :D
Aga polnud sel laulul häda midagi.
Noh ja nüüd ainult uudised, sellest et Ukraina võitis ja ei tea, kas võitis ebaausalt jne. No mis vahet sel on?
Minu arust küll äge, et peale Ukraina õudsaid sündmusi tuli ta Eurovisioonil võitjaks.

Aga olgem ausad, tähtis pole võit vaid osavõtt ning veel enam traditsioon sellist võitlust teha! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused