Esimese ja teise raseduse võrdlus. :)

Kuigi ma 11. aprillil tegin taolise postituse teemal esimese ja teise raseduse erinevused, siis nüüd teen ma seda veel korra. Just selletõttu, et aprillis olin ma siiski alles esimeseid kuid rase ning ega siis polnud ju veel see rasedus niivõrd võrreldav. Nüüd olen ma viimast kuud rase ning erinevusi ja sarnasusi on natukene lihtsam välja tuua. 

Söögiisud
Söögiisud on üks asi mida saab kindlasti kahe rasedusega võrrelda. Karl Hendrikut oodates tahtsin ma kogu aeg süüa ja mul oli tuju ka süüa teha. Sarnasus on muidugi see, et mõlema rasedusega on mind tohutult isutanud JÄÄTIS ja Coca-Cola. Karl Hendrikut oodates polnud muidugi Coca-Cola isu nii suur, kui selle rasedusega. Juunis ma ju lausa tegin postituse, et mul on Coca-Cola sõltuvus ja siis ma võõrutasin end sellest kuskil kaks kuud. Aga kui glükoositaluvuse testil tuli välja, et mul pole mingit rasedusaegset diabeeti, ostsin ma esimese asjana ju endale Cocat ja kukkusin sellega tähistama. :D Peale seda jõin ma nüüd kuu aega seda peaaegu iga päev. Aga nüüd viimased paar päeva on mul just vajadus olnud vee järgi ja Coca olen jätnud ostmata. 
Kui ma muidu olen olnud inimene, kes sööb korralikult kolm korda päevas - hommiku-, lõuna- ja õhtusööki, siis hetkel olen ma nii laisk, et söön hommikul paar võisaia, ja siis alles õhtul õhtusööki, kui sedagi. Ma ei tea, pole nagu enam neid isusid nii väga. 
Samas kui ma praegu meenutan, siis raseduse keskel oli mul suur isu hakkliha järgi -  tegime erinevaid pastasid hakklihaga, hakklihakastet ja kotlette jne, aga praegu enam üldse ei isuta, pigem väldin hakkliha. Jusiis sõin suvel isu täis sellest. 

Hingamisraskused
Vot see on minu arust kõige suurem erinevus minu kahe raseduse vahel, sest ma ei mäleta, et Karl Hendrikut oodates oleks mind painanud hingamisraskused. Praeguse rasedusega on viimased poolteist kuud nii rasked, et ma tõesti tunnen vahepeal, et ma lämbun lihtsalt ära. Kõige hullem ongi just magama jäämisega. Ma saan magada ainult ühes asendis, kus ma tõesti saan vabamalt hingata ja seda asendit otsin ma ka tund aega õhtul veel taga. Selili ma näiteks üldse olla ei saa, ka voodis istuda on raske. Pean kogu aeg kas olema jalul või kuskil toolil istuma. :D

Aktiivsus
Karl Hendrikut oodates olin ma päris aktiivne, sest TTÜ korruseid ja hooneid mööda tuli kogu aeg trampida, samuti kuna ma siis elasin Tallinnas siis tuli ikka päris palju jala käia, aga praeguse rasedusega olen ma ikka VÄGA aktiivne olnud, just need viimased kolm kuud, kui on marja-seene hooaeg olnud. Nüüd olen ma juba nii läbi, et ma eriti ei jaksa enam ise metsas käia, aga nagu reaalselt kahe ja poole kuu jooksul oli mul reaalselt vabu päevi, mil ma metsas ei käinud, kokku max 5-7 päeva. Kui tavaliselt inimene käib tööl, siis nädalavahetused on tal ikka vabad ja see teeb kuskil kuu aja jooksul ikka vähemalt 8 vaba päeva. No kujutage nüüd ette, minul oli kahe ja poole kuu jooksul vabu päevi vaid nii "palju". 
Iga teine inimene, kellele ma viisin seeni-marju, küsis, kuidas ma jaksan ja kas ma tõesti ise käin metsas jne. Üks naine küsis minult ükskord, et "Kas Sa niimoodi käidki metsas?" näidates mu kõhule. :D No kuidas siis veel, ei tegelt jätan kõhu koju ja käin metsas ära ja siis panen kõhu tagasi, haha. :D
Kahju, et ma ei taibanud enda telefoni mingit äppi tõmmata, millega ma oleks teada saanud, mitu sammu ja km-t ma siis nüüd maha trampinud olen. 

Kehakaal
Esimene rasedus:                          Teine rasedus:
Algkaal: 54 kg                              Algkaal: 58 kg
16+2 kaal: 55,8 kg                       17+6 (10.05) oli: 61,4 kg            
20+2 kaal:58,5 kg                        20+1 (26.05) oli: 63,2kg
24+6 kaal: 62,2 kg                       23+1 (16.06): 65,5 kg
29+6 kaal: 66,7 kg                       28+4 (24.07): 71,9 kg
33+6 kaal: 67,1 kg                       32+4 (21.08): 70,2 kg 
36+5 kaal: 69,9 kg                       36+4: (18.09): 72,5 kg. 
39+3 kaal: 72,4 kg

Nagu näha siis mõlema rasedusega on olnud nii, et teatud periood ma võtan vähem juurde, võinh kui täpsem olla, siis vahemikus 28 nädal kuni 34 nädalat on olnud nii, et esimese rasedusega võtsin ma juurde vaid 400 grammi ja teise rasedusega võtsin ma hoopis alla 1,7 kg.
Tore, et mul kaalustatistika olemas on, sest seda on päris huvitav minu arust jälgida. :D

Venitusarmid
Esimese rasedusega tulid venitus armid mulle reite sisekülgedele ja mõned üksikud kõhule ning puusadele. Praeguse rasedusega jalgadel nagu polegi märgata venitusarme, aga kõhule ja puusadele on taaskord mõned ükskid tiigritriibud tulnud. Niiet ka selle rasedusega on õnnistatud mind vaid väheste triibukestega. :) 

Üldjuhul ma tunnen, et need kaks rasedust on siiski päris erinevad ja tegelikult ju ükski rasedus pole identne, sest lapsed ju pole ka üks ühele. :)
 










Kommentaarid

Populaarsed postitused