Esimesed lasteaia nädalad

Karl Hendrik on täna juba kolmeteistkümnendat päeva lasteaias. Kui nii võtta, siis tundub, et see september läheb ikka väga kähku, sest alles ta ju läks lasteaeda ja nüüd juba pool septembrit läbi. 

Aga tänaseks on lasteaed Karl Hendriku jaoks juba tore koht ja ta läheb sinna meeleldi. 
Mäletan, et kui rääkisin esimestest päevadest lasteaias, siis tekkis ühes grupis tuline vaidlus, kas ikka oleksin pidanud lapse jätma esimestel päevadel terveks päevaks lasteaeda või mitte. 

Aga kuna ma ise enda last tunnen, siis see ei tekitanud minus eriti mingit halba tunnet, sest ma ju tean, et Karl Hendrik harjub ruttu ning on uutele elukorraldustele kiiresti vastuvõtlik. Ning esimese pika nädala lõpus ei läinudki me enam lasteaeda nutuga, vaid Karl läks ise juba rühmauksele koputama ning jooksis rõõmuga teistega mängima. 

Enamasti algab meie hommik kuskil 7.20, et jõuda siis kindlasti hommikusöögiks lasteaeda. Paar korda olen lasknud Karlil ka pikemalt magada ja oleme söönud hommikusöögi hoopis kodus ning viinud ta alles kümneks lasteaeda. 
On silm märgatavalt näha, et lasteaed on Karl Hendriku arengule juba selle tegelikult päris lühikese aja jooksul väga positiivselt mõjunud. Näiteks ta tahab nüüdsest rohkem ise toidukausist süüa, mitte ei soovi et teda söödetaks. Pahandust ta kodus ka enam NII väga ei tea ja kui teda keelata, siis ta saab aru, et ei tohi nii teha. 

Endiselt läheb ta lasteaeda ilma mähkmeta ning rohkem ikka on neid päevi, kui ta tuleb ka samade riietega koju, millega hommikul läks, ehk siis on õnnestunud kasvatajatel ta õigel ajal potile panna ja alati muidugi kasvatajad kiidavad ka teda, mis minu kui lapsevanema jaoks on väga oluline ja tähtis. 
Sai ka Karl Hendrik eelmisel nädalal oma esimesed "haavad" lasteaiast ehk neil on toas sees liumägi ning liumäe all on vaip, aga Karl Hendrik lasi seal üks hetk pea ees alla ning see vaip hõõrus natuke ta otsaesise katki, aga tänaseks on see juba ära paranenud. Teistele Karl Hendrik haiget ei pidanud tegema, mida on samuti hea kuulda. :)

Aga minu jaoks on müstika kuidas nad Karl Hendriku lõunaunne saavad. :D Sest nädalavahetusel näiteks Karl keeldus kodus magama jäämast, ta oli mega väsinud, aga ta lihtsalt ei jäänud magama. :D Lasteaias aga öeldakse, et ta jääb alati ilusti peale lõunasööki magama. Eks muidugi asi võib ka selles olla, et nädalavahetusel kodus ta põõnab hommikuti kauem ja ärkab alles 8-9 paiku ning sel juhul ta lõunauni peaks siis 2-3 peale nihkuma, aga meie proovisime ikka teda päris lõunal magama panna. :D

Aga üldjoontes mina emana olen lasteaiaga väga rahul, lapsed on toredad, lapsevanemad on toredad ning lasteaiatöötajad on väga toredad, niiet ma ei kahetse üldse, et ma Karli nii varakult lasteaeda panin. Karl saab 3. oktoobril juba 1 aasta ja 8 kuud, aga tema rühmas on ka nooremaid, näiteks küige noorem sai alles hiljuti aasta ja 3 kuuseks, niiet Karl pole tema kõrval minu arust üldse väike. :)

Kui kiiresti teie lapsed harjusid lasteaiaga? 

Kommentaarid

Populaarsed postitused