igal oinal on oma mihklipäev



Eile oli mihlipäev ning üleeile, kui ma Karl Hendrikul lasteaeda õhtul järgi läksin, siis kasvataja ütles, et kuna on mihklipäev, siis äkki saaksime me midagi lasteaeda näitusele tuua, kas sügislehtedest kompositsiooni või midagi taolist. 
Mõte hakkas kohe käima ja meenus enda kooliaeg, kui ikka kooli sügiseti midagi meisterdama pidi vms. 

Nii me siis neljapäeval õhtul panimegi Karl Hendriku riidesse ja otsustasime vankriga minna poodi ja siis tee pealt vaadata, et ehk leiame mingit materjali millest midagi meisterdada. 
Oleks tegelikult täiega tahtnud kastanimune või tammetõrusid, aga kahjuks neid me ei leidnud. Nii ma siis korjasin natuke vahtralehti, ning sain ühe kobara pihlakamarju. 

Siis oleks veel tahtnud sammalt, aga kuna ma pimedas seda kuskilt ei leinud, siis võtsin hoopis oma aiamaalt käharpeterselli. Kodus oli mul veel jõhvikaid ja kukeseeni nign otsustasin ka need ära kasutada. 
Siis mõtleisn tükkaega, et kuhu peale/sisse ma selle kompositsiooni teen ja lasin siis lõpuks Henril pööningult vana tordikarbi tuua. 

Kuna ka Henri jaoks tundus see kõik ni põnev, siis otsustas ta mulle appi tulla ja hakkas kartulist, hambatikkudest, küüslaugust, niidist ja jõhvikatest hobust meisterdama. Henri läks lõpuks ikka nii õhinasse, et ta tegi reaalselt poole ööni seda hobust ja tegi veel hobusele aia ka ümber. 
Igal juhul tulemus tuli väga kena ning hommikul viisime selle koos lasteaeda. Kasvataja kiitis ja oli väga õnnelik, et me vaeva olime näinud. :)

Ning õhtul teine kasvataja ka kiitis ja ütles, et tõesti väga ilus oli ning et teised vanemad meie rühamst olid toonud erinevate kujudega köögivilju jne, aga meie olime olnud ainsad, kes olid kompositsiooni teinud ning, et see oli ikka väga rõõmustav olnud. :D


Kommentaarid

Populaarsed postitused