Kõnnime aga sellest seasõrast tuimalt üle


Ma küll ei tea, kuidas teiste kortermajadega lood on, aga vähemalt Moel polnud nii dramaatiline see elu naabrite vahel, et mängu oleks pidanud tulema seasõrad. 

Ja ausalt öeldes hakkab see juba ära tüütama, et inimesed ei oska elada ja peavad üksteise suhtes olema kiuslikud ja sõna kõige otsesemas mõttes lapsikud. 

Meie kõrvaltrepikojas elab vana mees, kes on tuntud Tapa samaka ajaja ja müüja, lihtsas eesti keeles on ta eluaegne suli. Paar korda on ikka käinud politsei ja tabanud ta samaka ajamiselt ning võtnud talt kogu kraami koos aparaatidega ära, aga järgmisel päeval ajab ja müüb seesama mees ikka samakat. 
Ja ega ausalt öeldes tundub, et politseil on nüüd juba ükskõik, kas ta ajab samakat või mitte, kas ta mürgitab inimesi või mitte, sest viimasel ajal isegi ei reageerita sellele, kui keegi talle politsei kutsub. 

Tõenäoliselt ka mul oleks ükskõik temast ja ta tegemisest, aga vahel on see samaka hais ikka nii rõve, et oksenda või trepi ette. Alles eelmisel nädalal jõudsin õhtul peale kümmet koju ning kui hakkasin esimese trepikoja eest mööda minema, lendas mulle näkku üks korralik tossupilv ja sellele järgnes see rõve hais - muidugi mees ajas jälle samakat. 
Ok, see selleks, räägime parem seasõrast. 

Nimelt üleeile kõndisin ma oma auto juurde ja nägin, et selle samaka ajaja auto tagaratta peale oli asetatud seajalg. Oleks ma seda meest näind, oleks ma talle seda tõenäoliselt näidanud, aga ma ei näind teda, ise ma seda ka puutuma ei hakanud, et minema visata ning kiire oli mul ka. 
Aga muidugi kui ta ise oma autoga sõitma hakkas, siis veeres see armas seajalake maha ning jäi värava ette vedelema. Ja reaalselt see vedeles lausa kuni eilse õhtuni seal värava ees, kuniks ma lihtsalt palusin Henrit, et ta võtaks ja viskaks selle minema, sest ausalt kui ma pean rasedana ja veel koos lapsega kogu aeg aeda sisse astudes astuma üle mingist seasõrast, siis see tekitab vastikust. 
Ning tõenäoliselt, kui ma poleks näinud, et see sõrg seal samaka ajaja ratta peal oli, siis oleks ma arvanud et see sõrg kuulubki sellele samaka ajajale. Aga nüüd ma lihtsalt tean, et keegi meie kallitest majaelanikest mõtles mängida 5-aastast ja pani selle sõra sinna auto ratta peale. 
Aga ma ei saa üldse aru sellest põhimõttest, miks Sa kurat nii tegid? Tahtsid samaka ajajat närvi ajada? Ilmselgelt sellele samaka ajajal oli pohh sellest sõrast, ta tõenäoliselt isegi ei tea, et see tema auto ratta peal oli, eks ta võib-olla nägi seda maas vedelemas, aga mõtles, et miks ta selle üles peaks korjama, kui see talle ei kuulu. 

Ma ei tea kaua see ussitamine jätkub seal majas? Kas inimesed ei võiks saada normaalselt läbi? No ok, kui Sa ei taha läbi saada, siis kas Sa ei võiks vähemalt siis ignoreerida???????? Ei tea mis järgmiseks, tuuakse äkki terve nülitud siga sinna ukse ette?

Kuidas on Teil suhted naabritega? Kas te olete laskunud nii madalale, et keerate naabritele meelega käru? Või kas teile on käru keeratud? Usun, et seasõrga muidugi ei ületa miski. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused