Kuidas Karl Hendrik vabanes viimase kuu ajaga nii lutist, lutipudelist kui ka mähkmetest?

Mäletate ma siin üle kuu aja tagasi üritasin Karl Hendrikut võõrutada lutipudelist?
Noh tänaseks on lood sellised, et oleme vabad nii lutist, lutipudelist kui ka PEAAEGU mähkmetest. 
Kuidas see nii läks?

Lutt
Lutipudelist me tookordse võõrutusega ei pääsenud. Küll aga üks õhtu kaotas Karl Hendrik endale voodisse luti ära ja minul polnud talle kuskilt teist võtta ning paratamatult pidi ta jääma magama ilma lutita. Kuna ma lutti mingil põhjusel ka järgmisel päeval ei leidnud, siis istus ta ka terve päeva ilma lutita. Õhtul leidsin selle ikkagi lõpuks üles, aga mõtlesin, et pistan selle kapi otsa ja lihtsalt ei anna talle seda. Ning tänaseni pole Karl seda lutti enam kasutanud. 

Lutipudel
Ükskord kui laps maale jäi, siis meps lihtsalt otsustas, et ei anna talle lutipudelit. Järgmisel päeval istus ka Karl ilma pudelita ja kui koju mineku aeg oli, siis emps andis mulle pudeli kaasa ja ütles, et noh igaks juhuks, kui tarvis läheb. Mina viskasin selle aga kotiga autole taha akna peale ja tõenäoliselt vedeleks see veel siiani seal, kui ma poleks autot vahepeal mha müünud ja uut ostnud. :D

Mähkmed
Peale seda, kui Karl vabanes lutipudelist, siis ei kaani ta enam nii palju ei piima egamingit mahla ning tänu sellele ei pissi ka eriti. Nüüd oleme jätnud ta päeval ilma mähkmeta ning viimasel ajal ta küsib lausa ise potile, võttes mul käest kinni ning näidates oma aluspükste peale.
Vahel ikka juhtub, et piss tuleb püksi, aga see siis kas emme laiskusest või siis sellest, et ma ei jõua nii kiiresti reageerida.
Mähet kasutame me hetkel vaid autosõidul, nii igaks juhuks. :)
Tavaliselt kulus meil siis kuskil kahe nädala jooksul pakk mähkmeid (56 mähet). Nüüd viimase pakiga saime hakkama kuu aega. Eile ostsin veel ühe paki nii igaks juhuks, aga tõenäoliselt jääb sealt veel mähkmeid alleski teise lapse jaoks tulevikus.
Öösel magab ta ka ilma mhkmeta ning kui poisil pissihäda, siis ta ärkab üles ja nõuab potile. Üleeile öösel näiteks ärkas ta kell kolm, küsis potile, oli viis mintsa potil, tegi pissu ära ja kobis siis magama tagasi.

Söömine
Nagu ma ennist mainisin, siis peale lutipudeli võõrutust, ei kaani ta enam nii palju piima ning sööb see eest väga korralikult. Kui lapsel on kõht tühi, siis hakkab pihta see "mämm-mämm"'i ümin. Laps magab ka nüüd palju paremini.

Mina hetkel tunnen küll nagu mu elu oleks lill, sest nii palju muresid sai reaalselt ühe kuuga murtud. :) Ning Karl areneb ikka tohutult kiiresti. Nii uhke on olla tema emme! Homme saab ta juba 1 aasta ja 7-kuuseks. :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused