4,5 kuud on läinud nagu niuhti! ❤


Siim Sander on nüüd juba 4,5 kuune. Elu kahe lapsega veereb tasapisi, kuid viimasel ajal suhteliselt pingeliselt. Ei tea, kas mind on tabanud sünnitusjärgne depressioon või ma ei tea milles tegelikult asi on, aga masenduses olen ma viimasel ajal liiga tihti. 

Siim on juba nii suur poiss, et enam ei olegi seda luksust, et ta ainult sööb, magab ja kakab. Nüüd on ta juba nii suur laps, et istub päeval tundide kaupa üleval. Laliseb omaette, haarab mänguasju, kaisutab pehmeid karusid ja keerutab. 

Käisime nüüd paar päeva tagasi Siim Sandriga 4,5 kuu arstivisiidil ka, ilunumbreid saamas. Poiss on juba nii raske, et ma lihtsalt tunnen suurt jõuetust, kui teda käes pean hoidma.
Kaal: 7090g (sündides 3508g)
Pikkus: 65 cm (sündides 51 cm)

Otsisin postitust Karl Hendriku 4,5 kuu visiidi kohta, aga ei leidnud. See oli see aeg, kui me Moele kolisime, suvi oli ja ega siis polnud aega eriti blogida ka. 
Aga õnneks leidsin ma Karl Hendriku tervisepäeviku üles ja kuni kuuenda elukuuni olin ma sinna ikka andmeid sisse kandnud. Niiet võrdluseks
Karl Hendrik 4,5 kuusena:
Kaal: 7320 g (Sündides 3324g)
Pikkus: 64 cm (sünindes 49 cm)
Aga Karl Hendrik sai sel ajal juba ainult piimasegu ning eks see tõttu oligi tema kaal natuke suurem.

Siim Sander on hetkel endiselt AINULT rinnapiima peal. Kaks korda oleme talle lusika täie püreed pakkunud. Ainult prooviks, suu matsus tal küll, kuid ega ta väga vaimustuses sellest polnud. Otsustasin, et hetkel annan talle ikka ainult rinnapiima ja püreede jne asjadega alustame umbes kuuendast elukuust. 

Arsti juures keeras Siim Sander arsti väikese abiga kõhuli ka. Siiani kodus ta on end keeranud kogu aeg külje peal ja siis on jäänud käsi ette ning päris kõhuli polegi saanud. Aga eile keeras ta juba täitsa ise kõhuli. Ta oli meie voodis selili, käisin korra pliidi ees ja tagasi tulles oli ta juba kõhuli ning tegi oma "seakisa". See seakisa on tegelikult hädakisa tal. Või siis ma ei teagi kuidas seda nimetada, erutuse kisa? Lihtsalt kui ta kõhuli on, siis ta häälitseb päris valjusti, ta ei nuta, ega päris ei naera, aga ikkagi kuidagi rõõmus kisa tuleb sealt. :D

No vaadake seda pontsikut! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused