vahel saame asjadest natuke teisti aru, kui tegelikult mõeldud oli

Ma olen tegelikult suhteliselt õnnetu hetkel. Õnnetu, sest nii mõnelegi jäi ikka mu eilne imetamise postitusest (LINK) vale arusaam, ja seda ma tegelikult kartsin juba siis, kui postitust kirjutasin. Sellepärast alustasingi ma oma postitust sellega, et on palju põhjuseid, miks üks naine ei saa, kas üldse või eriti kaua last imetada. 

Ma kusjuures reaalselt enne postituse avaldamist, mõtlesin, et kirjutan lõppu, et ma ei mõista hukka pudeliga toitmist ja et ükski mitte imetav ema end halvasti ei tunneks. Aga, siis mõtlesin, et äkki ikka mu postitusest keegi midagi kahetimõistetavat ei leia. Või siis, et kui ma isegi oleks selle sinna lõppu kirjutanud, oleks ikka olnud keegi, kes oleks midagi muudmoodi mõistnud, kui mina olin mõelnud. 
Noh, lootus on lollide lohutus. 
Samas blogimise maailmas tuleb sellega leppida, et arvamusi on seinast seina ning on ikka keegi, kes saab Sinu öeldud asjadest hoopis teisiti aru. Sellega tuleb leppida. Ei jõua ju kõikide postituste järgi ära selgitada, mida ma millegi all mõtlesin. Aga eilse postitusega teen erandi. 

Ühesõnaga, minu eilsest postitusest jäi mulje, nagu ma oleksin viidanud sellele, et ema, kes toidab oma last rinnaga, armastab oma last rohkem. EIIII, kusjuures ma pole midagi sellist isegi mõelnud. 
Et oleks puust ja punaseks selge, oli minu postitus suunatud just neile emmedele, kellel rinnas ON piima, aga nad EI imeta oma last ja seda PÕHENDAMATULT. Põhjendamatult tähendab minu jaoks seda, et nad tahavad näiteks suitsetada,  alkoholi tarbida, pidutseda. Kui ema on sunnitud tööl või koolis käima, siis ON SEE minu arvates MÕJUV PÕHJUS. 
Mind ajendas postitust kirjutama see, et mu tutvusringkonnas on palju emasid, kes ei imeta/ei imetanud oma last näiteks ainuüksi sellepärast, et suitsunälg oli nii suur. Samas kõige tähtsam on ikka, et lapsel kõht oleks täis ja kui Sul rinnast ikka vähe piima tuleb, siis tuleb pudelist juurde anda, mitte last näljas hoida. 

"Kui loodus on Sulle andnud rindadesse piima, siis kasuta seda! Näita oma lapsele, kui palju Sa teda armastad!"

Sellepärast ma kirjutasingi, et kui Loodus on andnud Sulle piima, siis tuleks seda kasutada. Ja see ongi lapsele armastuse näitamine. Kui Sa tahad nii väga nt suitsetada ja loobud just selletõttu rinnaga toitmisest, on ilmselgelt suitsetamine Sinu jaoks olulisem kui laps. 
Ma ei mõelnud eladeski selle "Näita oma lapsele, kui palju Sa teda armastad" all seda, et kui Sa ei toida oma last rinnaga, siis Sa ei armasta teda. Ja mul on südamest kahju, kui nii mõnelegi teist selline mulje jäi. 

Sellepärast rääkisingi ma sellest, et ma esimese lapsega ei saanud kaua imetada. See tähendaks ju seda, et ma esimest last ei armasta? Armastan küll! 
Imetamise teema on paljudele väga valus teema. Aga seetõttu tuleks sellest ka rohkem rääkida. 

Niiet tõesti, vabandust, kui kellelegi jäi vale arusaam minu postitusest! Eks üritan teinekord oma sõnadega ettevaatlikum olla ;)


Kommentaarid

Populaarsed postitused