Killukesi lapsepõlvest



"Lapsepõlv on tore aeg, ära maga seda maha" - kindlasti paljud mäletavad seda laulu, mina mäletan ja sellepärast tihti meenutan just lapsepõlve seikasid, sest siis oli ikka muru palju rohelisem, taevas palju sinisem ja elu palju lillelisem :D
Mõtlesin, et jagan ka teiega oma lapsepõlve huvitavaid mälestusi.

  • Kuna mu isa töötab RMK-s, siis vanemad juba ammusest ajast käivad kevaditi istutamas ja külimas. Kuna ma kunagi lasteaias pole käinud, siis ilmselgelt võtsid nad mu alati igale poole kaasa. Ükskord siis käisime seemneid külimas ja isa näitas mulle karu sitta. Jah, ta ütles ka veel, et "näe, see on karu sitt". Hiljem siis tuli siis mu isa tolleaegne tööandja temaga lankidest rääkima ja siis mina väike pätakas, kuulasin hoolega juttu pealt ja siis isa tööandja rääkis, et see mets on Karu mets. Muidugi mõtles ta kedagi, kelle perekonnanimi on Karu, aga ega mina tobujuss ei teadnud ju seda ja läksin uhkelt isa tööandja juurde ja teatasin, et "Ahaa, karu mets, sellepärast see karu sitt seal maas oligi". Ohjh, te võite vaid ette kujutada, kuidas mu vanemad ja isa tööandja naerda said. :D
  • Ükskord tuli isale sõber külla, olin siis jälle mingi väike mudilane. Rääkisid nemad siis juttu ja läksin ka sinna. Kuna ma kunagi seda meest näinud polnud, siis küsisin talt "Mis Su nimi on?" Mees vastas: "Tiit". Minul läksid sellepeale silmad ülisuureks, suu vajus imestusest lahti ja ütlesin "Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, mis nimi see veel on?" :D Ilmselgelt polnud ma kunagi sellist nime kuulnud ja mu kõrvad lõid lausa pilli seda nime kuuldes. :D
  • Teate kes olid lapsepõlves mu parimad sõbrad? - Konnad. 
    KONNAD??????!!!!! Jap, mul oli jalgratas millel oli ees korv ja ma sõidutasin seal konnasid. Mängumajas oli mul kapp, kus ma neid "kasvatasin" :D 
  • Minu esimene reaalne mälestus Henrist on sellest ajast kui ma olin umbes 11-12-aastane. 
    Nimelt läksime Cärolini ja Cetriniga ratastega Udriku järve äärde ujuma. Noh ja juhuslikult läks Henri ka rattaga sinna. Tal oli seljakott, ja seal sees oli 1,5-liitrine GINi pudel, mida ta vahepeal siis jõi. Siis aga läks ta korraks rattaga eemale ja jättis koti maha. Mina muidugi tulin geniaalsele ideele, varastada see GINi pudel sealt kotist ära ja raskuseks panna sinna kivisid. Henri tuli tagasi, võttis koti ja lahkus. Mis te arvate et ta sai aru et tal kotis kivid? Kohe igal juhul mitte. :D (BTW, kui teid huvitab mida meie 11 aastased tatid selle GINIga tegime, siis EI, me ei joonud seda ise :D)
  • Vanasti ööbisime Cärolini ja Cetriniga minu maja taga telgis. Cärolinil oli telefon ja sellega tegime tihti tüngakõnesid õhtuti. Küll me üritasime müüa suvakatele (või siis tuttavatele, kes meie nr-t ei teadnud) porgandeid jpm. :D
  • Sõitsime kodu poole isa ja emaga mööda kruusateed, üht äkki tuli meile vastu auto, mina panin tänu sirgeks auto suunas ja karjusin isale "Pane pihta!" Ei tea kas ma tahtsin avariid? :D

See siin on vaid osake minu pikast ja rikkalikust lapsepõlvest. Kõik, kes te veel noored olete - tehke asju, mida oleks kunagi hea meenutada! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused