Tristvere Kohviku Turg

Eile, pühapäeval oli Kadrinas Tristvere Kohviku Turg, mis toimus Tristvere ees. 
Algas see kell 11. Mina läksin kohale kell 11:30, sest arvasin millegi pärast, et nagunii päris alguseks kedagi kohal pole. 
Minu suureks üllatuseks oli aga Tristvere esine täis nii kauplejaid kui ostlejaid. 
Kuna ma eelmine päev jõudsin alles hilja metsa ja seda ka koos lapsega, tulin ma kohale vaid 2,3 kg kukeseente, 1,5 liitri mustikate ja kastitäie pohladega. 
Viisin asjad lauale ja läksin autot parkima. Tagasi tulles olid juba mutikesed platsis ja minu seened läksid nagu soojad saiad. Küll ma mõttes vandusin, et miks ma küll rohkem seeni kaasa ei võtnud. Aga pole midagi teha. 
Tunnike olin ise kohapeal, aga kuna Henri pidi samal päeval Rootsi minema, siis jätsin pohlade ja mustikate müügi Pireti hooleks. 
Pool neli sain Annalt kirja, et nad on teeninud juba mulle 16€. :D
Turul oli müügil ikka väga palju erinevaid asju - kohal oli kind of a Lihaauto, Oriflame tooted, ehted, igast muud pudipadi jne. 
Minu arvates meeletult tore üritus tegelikult - kus soetada endale häid asju odava hinnaga.
Loodan, et Tristvere Kohvik kasutab järgmine aasta tihemini seda võimalust, sellist Turgu pidada. :)

Pireti Facebookist röövitud pilt

Kommentaarid

Populaarsed postitused