Politsei ja pulkdeodorant

Eelmisel reedel, 12.08 olin ma tööl Grossi poes lilleletis. Kuna Piretil oli tegemisi ühe pulmaga, siis asendasin seal mina teda.. 
Ega seal väga midagi teha polnud, päeva jooksul lahendasin oma Kooli Ruutudest pooled ristsõnad ära. Müüsin mõned lilled ning nägin natukene action'it, mida tavaliselt poes käies ikka ei näe. 
Lillelett on viinakassa kõrval ning sinna kassasse tulid üks mees ja naine, kes mõlemad tegelikult eriti korralikud ei näinud. 
Mees tundus üleolev ning äratas minus kohe kahtlust, kui ta müüjaga imelikult rääkis. Nainel oli käed lohvaka sellise veneaegse dressika/jope varrukate sees ja ise veel kiitis, et "ah need varrukad on nii suured". 
Siis aga kui mees hakkas maksma, küsis kassas olnud müüja naiselt, et "Aga kus on hambapasta?" Naine tegi imestunud näo ja ütles et "Missugune hambapasta?"
Müüja: "Hambapasta või hambahari, vahet pole, aga see mis te sealt riiulilt enne võtsite?"
Naine muidugi kukkus tagasi ajama, kiskus pooled asjad oma taskutest välja, mina muidugi selja tagant nägin, et ta midagi oma käes hoidis, nii et müüja ei märkaks, aga lõpuks näitas ta ka seda. 
Selleks oli PULKDEODORANT. 
Jep, see naine üritas varastada tavalist 2,60€ maksvat PULKDEODORANTI. 
Kui muidugi see ilmsiks tuli, küsis ta kas ta saaks selle eest maksa, aga oli hilja, ta kutsuti juba taha ruumi. 
Siis tuli kohale juba G4S ja natukene aega hiljem politsei. 
Politsei oli kokku kuskil kaks tundi. 
Kas see kõik oli seda väärt? Ma arvan et mitte, varastada poest - lauslollus. 
Ärge Teie kunagi nii tehke! :)


Kommentaarid

Populaarsed postitused