Minu oma katsetus - SEENE-JUUSTUKOTLETID

Nagu paljud teist kursis on, olen ma suur seene korjaja. Ise ma tegelikult seeni üldse ei söö. 
Ema tehtud seenekastet söön, kuid seened jätan alati kõrvale. 
Ainus seen mida ma tegelikult sööngi, on SIRMIK.
Jagaksin teiega ühte head retsepti, kuidas kasutada ära seeni, nii et Sa tegelikult ise arugi ei saa, et Sa neid sööd. 


SEENE-JUUSTUKOTLETID

Vaja läheb:
500 g hakkliha
1 dl riivsaia 
2 dl vedelikku
sibulat
kukeseeni (nii palju kui ise soovid)
100 g riivjuustu






Paned riivsaia vedelikku umbes viieks minutiks. 
Samal ajal hakid sibula ja kukeseened peeneks. Praed sibulat vähese õliga pannil, lisad juurde kukeseened. Praed enam vähem läbi. 
Siis lisad riivsaiale hakkliha, sibula, seened ja juustu ning segad massi ühtlaseks. 
Juurde lisa maitseaineid omal soovil - mina panin soola, pipart ja mingisugust üldmaitseainet. 
Siis nagu kotlette ikka - vomid taignast kotletid ja veeretad neid riivsaial ning siis pannile. 
NB: mida väiksemad kotletid, seda kiiremini ka seest küpseb!

Mina täna esimest korda ise tegin ja katsetasin ja väga maitseb! :)
Head isu :)





Kommentaarid

Populaarsed postitused