Kuu aja tagasivaade :)

Tere kullakesed!
Aitäh, et olete olnud piisavalt kannatlikud ja oodanud kuu aega uut postitust. Ei, ma ei ole teid unustanud, Teie, kallid lugejad olete mul alati meeles. 
Olen ikka mitu-mitu, väga mitu korda mõelnud uut postitust kirjutada, aga kahjuks pole olnud aega. Arvutit olen ma selle kuu jooksul oma kodus avanud vaid kaks korda - uskumatu või mis. 
Mis ma siis teinud olen?
Lühidalt kirjutades oleks see nii - ärkan, lähen tööle, õhtul koju magama, ärkan, lähen metsa, õhtul koju magama. 
Küll on minult palju küsitud, kuidas ma küll jõuan beebi kõrvalt metsas ja tööl käia, aga midagi pole teha, elu sunnib selleks. 
Kus ma siis töötasin?
Kaks nädalat tegin tööd Tristvere köögis, abikokana. 
Mis ma metsa teen?
Nagu enamus teavad, siis käin ma marjul ja seenel ning teenin sellega lisaraha. Niiet, kellel vähegi soovi, siis võib minu käest kukeseeni ja mustikaid osta. 
Kuidas Karl Hendrikul läheb?
Oi, Karl Hendrik sai täna kuue kuuseks. Eile käisime arsti juures ning saime oma mõõdud -  kaalus 8050 grammi ja oli 66,5 cm pikk. 
Poiss oskab ilusti end seljalt kõhule ja kõhult seljale keerata. Jutustab väga palju, naerab valjuhäälselt ning haarab mänguasju edukalt. 
Magama jääb enamasti ise. Sööb piimasegu ning erinevaid püreesid. Arsti soovitusel hakkasime andma lihapüreesid, et ta saaks rauda. 
27. juulist saadik ei karda ta enam Karl Hendrik vannis käiku ning ei karju enam, vaid vastupidi, naudib vett täiel rinnal. 
Kuidas meil uues kodus läheb?
Oleme uude kodusse hästi sisse elanud ja ei kujutakski ette elu teistmoodi. Alustasime lapsetoa remonti. Hetkel on laminaadi maha panek täies hoos. 
Teha on korteris palju palju, aga teeme kõik tasapisi. Oleme päris oma pesaga rahul. :P
Kus laps on, kui me metsas käime?
Oleneb päevast. Vahel on laps samal ajal minu emaga. Aga kui ema tahab ka metsas konnata, siis võtame poisi lihtsalt kaasa, kui pole kedagi kes teda valvaks. 
Karl Hendrik on meiega edukalt käinud kaks korda seenel ning kolm korda mustikal. Kõige rohkem meeldibki talle olla kõhukotis. 
Esialgu ma kahtlesin, et Karl Hendrik kõhukotis magama jääb, kuid viimane kord kui seenel käisime, vajus ta tunni ajaga ära. :D

By the way, hetkel on minu Facebooki lehel Leanika Metsasaadused lahe auhinnamäng, kus Teil on võimalus võita kas kaks kilo kukeseeni või kaks liitrit mustikaid. Kuna auhinnamäng lõppeb juba reedel, siis minge kirbinalkrabinal sellest osa võtma. :P

Vot tak, tegelikult on mul palju palju kirjutada, aga tõesti aeg surub takka ning pole eriti aega. :) Ma nüüd päriselt LUBAN, et hakkan tihemini kirjutama, sest paljud küsivad ikka mult, et kas ma enam blogi ei kirjutagi. KIRJUTAN KÜLL :D

Aga davaiki, olge tublid ja jääge kannatlikuks! :)


Sünnipäevalapsega






Kommentaarid

  1. Kas teil on vaja laenu? Sa tahad olla rahaliselt stabiilne? Või soovid laiendada oma äri? Pakume ettevõtte laenu, auto laen, äri laenu, isikliku laenu ja jõulude laenu? anname välja laenu väga madala intressimääraga 2% kestev mugavus, mis on kaubeldavad. See pakkumine on avatud kõigile, võtke meiega ühendust läbi meie e-posti aadressil (sanchezloanfirm@gmail.com)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused