Lubadused uueks kooliaastaks

Peagi algab uus kooliaasta, kellel algas üleeile, kellel algab homme, kellel hoopis esmaspäeval. 
Tihtipeale võrdub uus kooliaasta niiöelda uue leheküljega, kus päeviku nurka või vihiku tagaküljel kirjutatakse mõni eesmärk uueks kooliaastaks, mida täita. 
Mina olin eile kontaktis meilitsi ja telefonitsi TTÜ mehaanikateaduskonna õppekonsultandiga. 
Tema on siis selline inimene, kelle poole võib pöörduda oma murede ja küsimustega. 

Mina tegin uue avalduse lapsehoolduspuhkuse jaoks, tema omalt poolt uuris, palju aineid ma see semester võtan. 
Kui teatasin, et plaanis on kõik võtta, mis tunniplaanis, oli ta tegelikult üllatunud ja uuris, kas ma ikka tulen toime. Kiitis ka, et ma ise arvan, et tulen toime nii. 

Aga jah, minu lubadused selleks algavaks kooliaastaks:

  1. Teha ära kõik ained, mis ma valin. 
  2. Käia korralikult loengutes, harjutustundides ja praktikumides. 
  3. Ei viivita kodutöödega, mille tähtaeg võib-olla on kaugel. Mida varem, seda parem. 

Kool, kool, kool, kool, aga laps? Muidugi ei tohi unustada Karl Hendrikut ning nii palju kui võimalik tegelen ikka temaga. Kui koolis olen, siis jääb ta mu ema juurde. Õnneks on mul reeded vabad, see tähendab et neljapäeva õhtust kuni esmaspäeva hommikuni saan ma temaga aega veeta. :)
Ootan tegelikult täiega kooli, igatsen seda rutiinset elu ja kohustusi. Muidugi on mul soov saada kiirelt selle koolikesega ühele poole, et saaks hakata inimese moodi elama. :D
Oma kodu on olemas, laps ka, nüüd on veel puudu see päris OMA TÖÖ. Ja selle nimel peabki koolis vaeva nägema :P
Mida ma Teile, koolilatsekestele soovitan? Soovitan õppida ilusti ja pingutada oma unistuste ja eesmärkide nimel. Sest see tuleb tulevikus kasuks. Soovitan ka kindlalt oma eesmärgid üles kirjutada, et TE NEID EI UNUSTAKS!!! :)

Millised on Teie uue kooliaasta lubadused?

Kommentaarid

Populaarsed postitused