Teenusepakkujad kaubanduskeskustes

Räägime natukene erinevatest teenusepakkujatest kaubanduskeskustes, (Starman, LHV, Viasat jne)

Kui ma aasta tagasi Tallinna Sikupilli Prisma lähistele kolisin, oli mul ükskord selline situatsioon, kus ma pea esimest korda tõesti jäin seisma ja kuulasin Starmani mehikese pakkumist. 
Kõige pealt pakkus ta mulle TV-teenust. Selle jutu sain ma temaga kiiresti lõpetatud, sest ma ütlesingi otse, et mul POLE telekat. Siis ta küll pakkus mulle, et selle saab ju osta, aga siis tegin ma talle selgeks, et ma olen vaene TUDENG ja ma enamasti EI vaatagi televusserit. 
Siis läks interneti pakkumiseks. Pakkus mulle mingit paketti, mille maksumus oli (minu mäletamist mööda) üle kümne euro. 
Ütlesin selle peale, et mul ZEN kõnekaart ja ma saan 5€ interneti. Siis ta hakkas ikka ajama, et kindlasti sellel on mingisugune piirang, aga neil Starmanis ikka piirmatu värk. Siis tegin ma talle puust ja punasest selgeks, et ma saan 5€ eest piisavalt ineternetti, et KÕIK oma toimingud ära teha. 
Lõpuks mees lihtsalt loobus mulle pakkumiste tegemisest, sest arvatavasti sai ta aru, et minuga pole erilist mõtet vaielda, kuna minu argumendid on liiga tugevad. 

See oli vaid üks lugu sellest kuidas ma nende teenusepakkujatega kokku olen puutunud. 
Aga ega kõik need "tüübid" ja kohtumised pole ebameeldivad.
Üks kord tuli mulle Rakveres, Põhjukeskuses LHV-d pakkuma üks tüüp, ütlesin, et mul olemas. Siis ütles, et tore ja soovis head päeva. Paar päeva hiljem kohtasin ma teda juba Tallinnas, Kristiine keskuses. Pidas mu korraks kinni, vaatas otsa, tundis mu ära ja siis lausus "jah, teid ma juba olen kohanud ja teil oli olemas" ja soovis taaskord head päeva. 

Need on vaid üksikud juhtumid, kus ma tõesti olen nende pakkujatega jutustanud, enamasti ma siiski teen näo nagu ma neid ei kuuleks, ei näeks ja kõnnin edasi. Vahel lähen lausa ringiga, et nad mind tüütama ei tuleks. Mina isiklikult ei suudaks IIALGI sellist tööd teha, sest ma lihtsalt tunneks end jube halvasti, et ma käin inimesi niimoodi tüütamas. Samas ei saa ma ju neile teenusepakkujatele mitte midagi ette heota, sest nad teevad VAID oma tööd. 

Kuidas Teie suhtute neisse kaubanduskeskustes Teid kinnipidavatesse LHV, Starmani, Viasati jne tüüpidesse? Kui tihti jääte seisma ja lasete endale mõne pakkumise teha? Kui tihti kõnnite sõnagi lausata edasi? Kui sageli vihastavad nad Teid?
JAGAGE OMA KOGEMUSI!



Kommentaarid

Populaarsed postitused