Glükoositaluvuse test - 16 tundi söömata + kolm korda võeti verd

Hei,

Ikka iga päev veendun, et halbade ja nõmedate inimeste seas on veel neid häid ja toredaid isiksusi. Ja täna selliseid häid inimesi just Ida-Tallinna Keskhaiglas. Respekt neile töötajatele, sest nad on tõsiselt armsad ja toredad!

Käisin täna Ida-Tallinna Keskhaiglas glükoositaluvuse testi tegemas. Seda testi tehakse, et hinnata organismi võimet omastada glükoosi.
Selle jaoks sõin ja jõin eile õhtul viimast korda kell 19:30. Hommikul ärkasin kell 8:00 ja kell 9:30 jõudsin haiglasse.
Järjekord oli natuke pikk, aga kell 9:45 võeti minult esimest korda verd. Kuna mul hakkas natuke halb (kardan tegelikult täiega verd ja ei suuda isegi sellele mõelda) siis pidin natukeseks pikali heitma. Kui paari minuti möödudes parem hakkas, pidin ära jooma apteegist kaasa ostetud glükoosilahuse. Minul oli see apelsinimaitsega ja see oli vägaväga magus. Aga tegelikult päris maitsev oli :D
Siis pidin tund aega ootama ja siis võeti teist korda verd. Ning siis veel kord pidin tund aega ootama ja 11:50 võeti minult viimast (kolmandat) korda verd.
Nagu ma juba alguses mainisin siis kardan kohutavalt verd, ja vereandmine on minu jaoks tegelikult päris piinarikas tegevus. Kuid need toredad õed seal haiglas teevad verevõtmise palju ilusamaks. Nad väga sõbralikud ja toredad ning just nemad on need inimesed, kes suudavad inimeste ellu rõõmu tuua.
Kui haiglast minema sain, siis õnneks olin kodust kaasa võtnud kotlette ja teel bussile ma neid ka näksisin, sest olin ju 16 tundi olnud söömata.
Kuigi esialgu kartsin väga seda testi, siis lõppkokkuvõttes polnud see üldse hull. Lihtsalt igav oli need kaks tundi seal passida, kuna midagi polnud ju väga teha, peale netis istumise.

Olge armsad,
Teie,
Leanika

Kommentaarid

  1. Miks käisid seda testi tegemas ? :D :D :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ah Venno, Sina neid naisteasju ei tea :D :D :D

      Kustuta
  2. Mul selle testiga kohutavad mälestused. Mul tehti seda testi intensiivis ja olin seal 24 tundi järjest. Seal oli seda sagimist nii palju ja samal päeval kaardina taga üks inimene lahkus meie seast. Teda üritati elustada ja minul samal ajal tekkis selle testiga seoses väga halb enesetunne, tudisesin ja värisesin. Et sul tõsiselt vedas selle testiga :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oh juudas, Sul siis ei vedanud. :)
      Aga eks see kogemus olegi inimestel erinev. :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused