Viimasel ajal inimesed, kas kaovad või jäävad auto alla :/

No mis asi see on? :S

Viimasel ajal ainult kahte sorti uudiseid - kuidas keegi ära kaob või siis kuidas keegi auto alla jääb. 
See kadumiste asi kuidagi nii imelik ja kahtlane. Nagu tegu oleks mingi uue trendiga - ära kaduda.
Ise ma ei julge enam üldse pimedas kõndidagi, sest kes teab, äkki keegi tuleb ka selja tagant ja lihtsalt võtabki mu endaga kaasa. Tõsiselt imelik tegelikult, et neid kadumisuudiseid NIIIIIIIII palju on. Ja et kui keegi kaob, siis ta kas leitakse surnult või teda ei leita üldse. Nagu tõsiselt kahtlane. Niiet sealt ka ikka üleskutse kõigile, et 
1) Ärge liikuge kahtlases seltskonnas - see tähendab seda et USALDA, aga KONTROLLI kellega Sa läbi saad.
2) Ära mine võõrastega kaasa - tõesti me kõik oskame teha head nägu, aga meie kõigi taga võib ka peituda koletis. 
Endal oli juhtum alles kuu aega tagasi, Tapal, kui olin üksinda pimedas ja siis üks vene keelt kõnelev mees kutsus mind endaga kaasa Valgejõge pildistama. Ise korrutades see juures et ta pole mingi pätt ega bandiit jne, aga ma tegin talle selgeks, et ma tõesti ei tule võõra inimesega kuskile. Õnneks lõppes hästi ja mees sai sellest aru ja läks minema. 

Samamoodi on nende auto alla jäämistega - kas on raske olla tähelepanelik? Ei ole ju tegelikult. Mina veendun alati selles, kas autojuht ikka märkab, et ma hakkan teed ületama ja et ta ikka kindlasti peatub. Pole ju mõtet ise surmale ette astuda. Täpselt samamoodi on ka siis, kui olen roolis - alati üritan veenduda selles, kuskilt mulle mõni tont auto ette ei hüppaks. 
Mõtlesin vahepeal, et ostan hunniku helkureid ja siis lihtsalt lähen jõuludel neid inimestele jagama, et nad ikka nähtavad oleksid :3

Niiet olge kallid ja hoidke end, päriselt kohe hirm on juba, et varsti tuleb enda tutvusringkonnast uudis, kuidas keegi on kadunud või auto alla jäänud. Selline uudis oled päris jube. Niiet hoidke end ja olge tublid!

Kommentaarid

Populaarsed postitused