Möödunud 10 päeva ...

Ongi need kaua oodatud jõulud läbi! :)

Nädal on möödunud üli kiiresti. Sellepärast pole minult ka postitusi tulnud, sest olen maal, siin nett kehva ja ega pole olnud aegagi netis väga käia. :)

Henri ja Karmo jõudsid reedel 18. detsember Eestisse. Hommikul ärkasin varakult ja tegin plaaditäie piparkooke ja õhtul tegime enne Karmo saabumist koos Henriga ahjuliha. Kui Karmo jõudis, siis sõime kõtud täis ja käisime Coca-Cola Plazas ning vaatasime filmi "Seks, narks ja aisakell".
Ülivinge film oli! Soovitan soojalt. Väga humoorikas ning lõbus.

Laupäeval käisime Karmo ja Henriga Tartus mu õe juures ning tõime mõned asjad ära.
Pühapäeval ostsime Henriga uue auto, Opel Calibra.
Esmaspäeval käisime Rakveres shoppamas ja jõuluasju ostmas.

Õhtu poole käisin kähku Tristverest läbi, sest mõned vanad Kadrina keskkooli klassikaaslased tegid väikese istumise seal.
Tervitaksingi nüüd neid armsaid inimesi :3
Sealt edasi läksime kiiruga Tapale ja viisime mu õele kuuse ära.

Jõuluaeg möödus väga kiiresti, nagu polekski olnud seda.
Jõululaupäeval kella viieks läksime Henri vanemate juurde, sõime seal makaronisalatit, ahjuliha ja kapsast. Nagu jõulutoit ikka. Siis käisime surnuaias ja siis põrutasime juba minu koju, sest seal ootas meid pmst sama toit, kartulisalat, ahjuliha, kartul ja kapsas. :D
Emme tegi hommiku poole veel lihapirukaid ja moosipirukaid ka, ühesõnaga, nagu teate isegi vast - jõulud on söömiseaeg. :D

Siis jagasime kingitused ära. :3 See oli vist see kõige parem ja põnevam osa jõuludest.
Esimeses kaks kinki sain juba laupäeval kätte, kui Tartus käisime. Õde Annika kinkis armsa karukujulised led-lambi mulle.

Kuna Henri oli mulle sarnase asja ostnud, siis andis ka tema mulle laupäeval ühe kingi kätte. Tema kinkis mulle siis clitter-lambi, mis ka vahetab värve. Pimedas on jõle ilus :)
Henri kingitud lamp

Karmo kinkis mulle aga lahedad kõlarid, mis muusika saatel siis pritsivad vett ja on värvilised.
Henrilt sain veel akupanga (nii tänulik talle selle eest). :P Kuna Henri on hull minioni fänn, siis ise kinkisin talle minioni rahakassa. Terve õhtu oli ta nagu väike laps sellega. :D
Ja vanematelt saime ka Henriga väikeseid asju. :P

Karmo kingitud kõlarid


Henri minion :P

Ah üks õhtu läksime Henriga koos autoga kodust veits kaugemal (kus on levi) ja vaatasime kaks tundi tahvelarvutist Vanasid ja Kobedaid. :D :D Lol, ega me eriti normid inimesed ikka pole :D Aga meie jaoks oli see kind of romantika. :D

Eile õhtul tulid Karmo ja Kristjan külla, siis läksime ka autoga tõkkepuu juurde ja vaatasime tahvlist filmi "Vasha". See ka täiega hea film, kes näinud pole, siis soovitan vaadata. :P Täiesti eesti film. :D

 Vot tak, nii möödusidki meie pühad. :)
Nüüd arvatavasti lähme homme linna, paariks päevaks, võib-olla isegi veedame aastavahetuse seal :3
Eks näis, mis elu toob.

Nii kauaks olge tublid ja armsad!

Teie,
Leanika





Kommentaarid

Populaarsed postitused