Nii hea ja kergendav on olla - ma elan!

Tõsiselt kergendav on olla peale tänast päeva - ma elan!

Ma ei tea, vist eelmine nädal mainisin ka, et kui ma selle praeguse koolinädala üle elan, siis võin enda üle uhke olla.
Mul oli see nädal iga päev kontrolltöö ja täna oli eksam - aga ma tulin toime. Magada sain küll liiga vähe, aga nüüd sellel nädalavahetusel ma tõesti kavatsen puhata!

Kontrolltööd sain kõik soovitud tulemusele sooritatud ja esmapilgul tundub, et eksam läks ka hästi!
Nüüd järgmine nädal pean veel kujutava geomeetriaga tegelema ja võib-olla kui aega ja tahtmist on siis parandan ühe kinemaatika kontrolltöö ära ja neljapäeval on tehnomaterjalide eksam ja siis juba võin ma lugeda peaaegu et semestri lõppenuks. :3 Sest jaanuarisse jääb mul siis ainult üks eksam ja see on 5. jaanuar :)

Tõesti hea tunne on, et ma olen hakkama saanud - arvestades seda, et nii paljud esimesel semestril ülikoolist kas välja on langenud või paberid välja võtavad.
Õnneks õigel hetkel sain ma pihta, et tuleb endale kindel plaan ja eesmärgid luua kooliasjade tegemisel ning neist kinni pidada.
Tänu sellele kindlusele olengi ma hetkel selles punktis, kus mul pole asju kuhjunud ja vaheaeg saab tulla rahulik. :3
Tulin nüüd maale ka ja saan nädalavahetusel puhata. :)
Kuigi nett on siin väga kehv, aga võib-olla ongi parem siis puhata. :P
Niiet: VOT KUI TAHAD, SIIS SAAD HAKKAMA!
Tervitan Karolinat!

Musidkallidpaid,
Leanika

Kommentaarid

Populaarsed postitused