Mida mina igapäevaselt joon ja kuidas joogi pealt raha kokku hoida?

Tallinnasse elama asudes hakkasin ma kokku puutuma probleemiga, kus kraanivesi ei maitse hästi. See ei maitsenud hästi ei mu Sikupilli läheduses olevas korteris, ega ei maitse ka mu praeguses korteris eriti hästi. Ikka on selline kahtlane maitse juures.

Kuna ma gaseeritud jooke ei tarbi, siis eelistasin alati juua Aura maitsevett.
Nii ostsingi (enamasti ülepäeviti) Grossist ühe pooleteist liitrise Aura maitsevee, enamasti valisin selle, mis oli soodukaga. Ehk nädalas kulus mul umbes 5 *1,5 liitrist pudelit vett. kui üks pudel maksab soodukaga 0,69€ + 0,10€(pant), siis nädalas kulus umbes 4€ mul juba vee ostmisele. Tegelikult ega seda polegi ju palju.

Kuid eelmisel nädalal soetasin ma endale vee filtreerimise kannu. Maksis 12 euri ja kopikad peale. Kaasas veel 3 filtrit. Keskmiselt saab ühe filtriga filtreerida kuni 150 liitrit vett.
Väikesed kalkulatsioonid taas ning ops kui palju ma tegelikult sellega võidan, kui ei pea kogu aeg poest vett ostma.
Maitseks saab ju veele juurde lisada sidrunit või õuna.
Kann on väga efektiivne, ja maitse veel on palju parem (puhtam). Ning tänu sellele pole minul isiklikult vaja enam poest vett osta.
Vahel oligi häda, et ainus asi mille pärast poodi pidin minema, oli vesi. Või siis näiteks kuna mul öösiti on jube janu ning öösel juhuslikult jook otsa sai, siis polnud ju kuskilt juurde seda saada. :D

Vee joomine on tervislik ning teeb Sulle vaid head. Parem juua vett, kui säilitusaineid täis mahlasid või gaasilist limonaadi või mis veel hullem - hambaid lõhkuvat Coca-Colat.
Patustada vahel võib, aga iga päevaselt pole see Su tervisele hea. :)

Olen lugenud, et vee joomine ergutab keha vabanema üleliigsest rasvast ning vee joomine annab ka lisaenergiat.
Jooge vett ja tundke elust rõõmu! :3

Kommentaarid

  1. Vesi on kindlasti kasulik ja lausa vajalik elus püsimiseks. Tõepoolest on erinevate piirkondade kraaniveel ja ka pudelivetel erinevad maitsed, mis tulenevad enamasti erinevate mineraalainete sisaldusest. Samas ei pruugi kraanifilter maitset muuta sõltuvalt muidugi sellest millisega tegu. Igaks juhuks soovitan pimekatse teha: lase kellelgi teisel panna nelja sarnasesse klaasi vett nii otse kraanist kui filtreeritut, tema ei tohi sulle öelda millistes milline vesi. Sina maitsed ja paned maitse järgi järjekorda. Kui hoobilt ei oska öelda, milline see "õige" vesi, siis on maitse vahed tühised ja pole mõtet raha filtritele kulutada. On ka võimalus, et sulle maitseb kraanivesi kõige rohkem :) New Yorgis korraldati katse erinevate pudelivete ja kohaliku kraaniveega ja ime-ime kraanivesi osutus kõige maitsvamaks pimetestis ;)
    Kommentaar endiselt Tipikalt, kes ka psühholoogiat tudeerinud ja ise eelistab õlut :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused