2-kuune Karl Hendrik

Nagu näha siis ma pole jälle paar päeva postitust jõudnud kirjutada, aga seda sellepärast, et Henri on Eestis ja palju on tegemisi.

Neljapäeva hommikul läksin kella poole üheksaks Vohnjasse Meritile järgi. Sealt läksime Kadrinasse tanklasse tankima. Ja siis kimasime Tallinna poole.

Jõudsime täpselt kella kümneks sadama ning kohe ärkas ka Karl Hendrik üles. Ootasime nõksu ja siis tuli Henri. Siis läksime Alari vanaema juurde, rääkisime juttu. Pool 12 läksime Henriga kahekesi Õismäele. Jätsime lapse tädi Meriti hoolde. Käisime korteris veel ja vaatasime üle, ega midagi maha ei jäänud ja siis ootasime maja ees korteriomanikku. Tal läks küll oodatust kauem, aga ei olnud hullu. Käisime ka temaga korra korteris, andsime võtmed talle üle ja tulime tulema.

Muidugi oli nii, et nagu me vanaema juurest ära tulime, oli Karl Hendrik üles ärganud. :D
Olime siis veel natukene vanaema juures ja siis hakkasime Lääne-Virumaale sõitma.
Leikudel tegime vahetust - Merit läks maha, Alar tuli peale ning läksime Rakverre, Alari id-kaarti ära tooma. See oli ka paras seiklus, aga sellest ei saa rääkida - kes teab, see teab. :) #saladusi_peab_ka_olema

Saime ägedad särgid. :P
Järgmine päev tegi Henri autot umbes kella kolmeni ja kella nelja aeg läksime Maardusse. Seal ootasid meid Alar, Merit, Kärt, Janek, Merily, Karl ja Tauno (?). Teised nagu ikka panid pidu ja meie Meiritga olime ainsad kained hinged, no muidugi pisike Karl Hendrik ka. :)
Poole kümne aeg hakkasime kodu poole liikuma. Kuna Karolina ütles et läheb kuttidega õhtul Arturisse, siis otsustasin ka korra läbi käia. Joonasel oli sünnipäev ka. Ja nii me siis ajasimegi natuke juttu Donxi, Kaspari, Kaarli, Joonase, Beni, Gerdi, Kristo ja Karolinaga. :D Noh ja Karolina ei suutnud end vaos hoida ning üritas meeleheitlikult last üles ajada, kuid ÕNNEKS tal see ei õnnestunud. :)

Issi ja Karl Hendrik kuulab teist Karl Hendrikut. :D

Kaks Karl Hendrikut

Kuna ma olin aga mega väsinud siis ei olnud ma Arturis kaua ning südaööks jõudsime koju. Poa muidugi oli maganud poole kümnest saadik, poole une pealt andsin talle veel süüa ja siis oli esimene äratus alles pool viis hommikul ehk WOW ta magas peaaegu seitse tundi. :D #rekord

Eile jätsime lapse emaga ja läksime koos Henriga Rakverre uut pesumasinat ostma. Kõigepealt käisime Fixusest läbi, tellisime Calibrale uued varuosad ära ja siis suundusime kesklinnas asuvasse kodumasinate poodi. Seal on tõsiselt odavad kodumasinad. Meile jäi muidugi kohe üks pesumasin silma, aga otsustasime käia ikka igaks juhuks Põhjakast läbi ning vaadata Euronicsist ka. Aga seal olid meie arvates liiga kallid masinad ja lõpuks läksime ikka tagasi kesklinna ja ostsime pesumasina sealt.


Õhtul tulid meile külla Cärolin, Cetrin, Andro ja Innar. Pidasime päev varem ära Karl Hendriku teise minisünnipäeva. Õhtu oli tore, meenutasime vanuaegu ning eriti just lapsepõlve. :)

Nii aga jah täna sai Karl Hendrik kahe kuuseks, kuid kuna päevakangelane ise praegu tudub, siis piduriietuses pilti ei saa, aga võib-olla hiljem jagan teiega. :)

Kuna ma olen ju rääkinud, et ma ei söö magusat, siis kindlasti painab teid küsimus, kas ma sõin seda üleval pildil olevat torti - jah, sõin, sest mis emme ma olen, kui ma oma poja sünnipäeval torti koos teistega ei söö. :D

Aga muud magusa mitte söömine jätkub. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused