Mõned emme ja poja klõpsud :)

Tänane äratus kõlas pool 6, muidugi olin ma pahur ja solvunud, et miks ei oleks me võinud veel paar tunnikest põõnata, aga Karl Hendrik on ilmselgelt siin majas peremees.

Sõime, mängisime, lollitasime, laulsime ja mingi hetk tundus, et mina väsin sellest kõigest palju rohkem ära kui poja. :D Lõpuks kussutamise peale jäi ta täpselt kell 8 magama. Kasutasin kohe juhust ja tõmbasin teki üle pea ja jäin ise ka magama. Pool 10 jälle äratus, mina väsinum kui ennem. Aga midagi pole teha, jälle söögi aeg ja mängu aeg.

Umbes 11 aeg panin poisi riidesse ja läksime õue. Seekord ei pannud ma teda vankrisse vaid jalutasin temaga lihtsalt mööda hoovi ringi. Vaatasime jänkusid ja kiikusime. Lõpuks viskas tal vist kopa ette, käisime korra toas, vahetasin tal mähku ja panin teise kombeka selga ja läksime vankriga jalutama. Natukene jalutamist ja poiss magas nagu nott.

Panin beebimonitori tööle ja kasutasin juhust ning läksin oma tuba koristama. Siis viskasin vahepeal teki alla, et magada, kuna hull väsimus kimbutas, kuid mida ei tulnud, oli uni.
Siis tatsasin ringi, istusin arvutis, rääkisin Karolinaga jne. Ja 13:10 tundsin, et enam ei jaksa ning jäin magama.

Uni jäi üürikeseks, sest 13:50 kõlas monitorist lapse hüüded, olin püsti nagu kellavärk, et last tuua, aga ema juba jõudis ta ise tuppa tuua.
Nii me nüüd istusime jälle kaks tundi üleval, sõime, mängisime, laulsime, jutustasime, jalutasime ja selfietasime. Talle megalt meeldis mu süles täna teistpidi olla, pea minu õlal, ta lausa nautis seda ja jutustas rõõmsalt.

Nüüd ta siis jälle väsis ära ja jäi õnneks magama.
Mina aga kasutan juhust ja jagan teiega meie pildikesi. :3

"Nu sto?" :D

"Appi emme, ma näen telefonist iseennast ja Sind" :D

Siis kui laps on magama jäänud :D

Kommentaarid

  1. APPPPI KUI ARMSAD NEED PILDID ON! Võiksidki rohkem endaga koos pilte teha! Ülinumpsid olete!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused