Benu apteegi tasuta beebipaki lugu

Ah, mul tuli meelde, et ma polegi Teile veel oma Benu apteegist saadud beebipakist rääkinud.
Jah, kes veel ei teadnud, siis Benu apteek jagab tasuta beebipakke. Selleks peab internetis registreeruma (SIIN), selle tegin ma kohe peale Karl Hendriku sündi ära. Õigemini Henri tegi ja arvatavasti tänu sellele jäigi mulle kahe silma vahele, et sellele pakile tuleb ise meelepärasesse Benu apteeki järgi minna.

Kuna registreerumisel oli küsitud aadressi, siis millegi pärast mina arvasin, et see pakk tuuakse koju. (Nii tobe ju tegelikult, tasuta pakk ja unistad, et see veel koju tuuakse). :D

Nüüd kui sellest on juba üle kahe ja poole kuu möödas, tuli Facebooki Veebruari beebide grupis jutuks sellest pakist ja siis mina muidugi kirjutasin rõõmsalt, et ma registreerusin juba ammuammu ära, aga keegi pole minuga siiani ühendust võtnud. :D Ja siis teataski üks emme, et sellele peab ise järgi minema. Tundsin end tol hetkel lausa piinlikult, aga pole hullu, igal ühel juhtub.
Igaks juhuks läksin siis esmaspäeval uuesti seda ankeeti täitma ja teisipäeval läksin Benu apteeki pakile järgi. :)

Ega see pakike midagi erilist pole, sisaldab testrite eesmärgil asju. Näiteks oli seal paar mähet, 2 rinnapatja, meditsiinilist vatti, side, hüpoallergilised imavad aluslinad, Tena Bed Plus imav aluslina, raud vedelal kujul, närimisrõngas, hanerasvasalv, Humer (nohu vastu) ja pudipõll. :D
Kõige tänulikum olengi ma selle hanerasvasalvi ja pudipõlle eest. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused