Tähtsad päevad

Laps jäi jälle õnneks magama ning arvatavasti ööunne, niiet saan jälle rahus oma asjadega tegeleda.
Uskumatu aga 6 päeva pärast on juba 3. mai. Mina saan siis 20-aastaseks ja Karl Hendrik juba 3-kuuseks.  Topelt sünnipäev mõnes mõttes.

Imelik mõelda, et minu vanuse number järgmine nädal algab juba kahega - pool neljakümnest. Tundub kuidagi nii palju neid aastaid juba.
Järgmise nädala pühapäeval on minu elu esimene emadepäev, mil ma ise olen ema. Kahju, et neil minu jaoks nii tähtsatel päevadel Henrit minu kõrval pole, tema ju peab tegema tööd, kaugel. :/
13. mail saab tal Rootsis töötamisest juba aasta. AASTA aega on ta käinud kodus vaid kuus korra (nädalakese, vahel kaks). AASTA aega oleme tegelikult üksteisest nii kaugel olnud. Paljud vist sellise vahemaaga toime ei tuleks.

Kuuaja pärast möödub aasta, kui ma pole tilkagi alkoholi tarbitanud. AASTA, TILKAGI. Noh tegelikult ju iseenesest mõistetav, sest ma olin ju rase ja nüüd olen olnud imetav ema. Aga samas punast veini on lubatud juua raseduse ajal, kuid ma siiski otsustasin, et ei joo tilkagi ja siiani olengi vastu pidanud. Muidugi igatsen oma absoluutset lemmikut Blue Lagooni, aga samas võimalik, et ma jätkan oma karsklust ja teise aastaga. Juuni alguses teeme Karolinaga koos ühise suure sünnipäevapeo, aga täiesti võimalik, et ma ka siis olen kaine hing. Ilma alkoholita saab ju ka pidutseda. :)
Ja minu jaoks on esmatähtis, et minu laps kasvaks üles normaalses perekonnas ja ma ei soovi, et Karl Hendrik puutuks kokku selliste pahedega nagu suitsetamine, joomine jne. Usun, et ükski normaalne ema ei soovi seda oma lapsele.  :)

Ning ega ma väga nagu ei tunne ka puudust pidudest ja just alkoholist, sest olen juba ammu arvamusel, et alkohol on ainult mõttetu raha raiskamine. :) Ning ega ta kasu ka inimestele ei too, pigem kahju.




Kommentaarid

Populaarsed postitused