Lühikokkuvõte viimastest nädalatest


Tere kallid lugejad!
Kiire elutempo tõttu olen ma teid unarusse jätnud ning pole jõudnud Teile uut postitust kirjutada. Aga tõesti, arvutisse jõuan ma peaaegu et kord nädalas. Kuna paljud juba uurinud, kas ma enam blogi ei kirjutagi, siis võtsin endale nüüd selle aja, et ikka kirjutada. :)


Oma rämpstoidu mittesöömise olen ma ka põhimõtteliselt katki jätnud. Kuu aega pidasin vastu, aga mingi hetk tundsin, et ma tõesti vajan midagi muud süüa, kui ainult juurikaid ja kartulit-ja-kastet. :)
Aga hea uudis on see, et Aura Active ma enam ei joo, sest see hakkas juba minu tervist rikkuma ning tundub, et see mõjus ka lapsele ja võttis tal kõhu kinni. Joon nüüd viinamarja mahla ja vett. :)

Koolis olen ka käinud ilusti. Üks päev peale kooli hakkasin rongile minema ning eksisin ära.
Nimelt nr 3 troll uimerdas ja see tõttu jäin nr 4 trollist maha, sõitsin siis kesklinna, kus tahtsin jala minna Balti jaama. Aga olin sinna läinud ainult ühe korra elus ennem jala, koos Karolinaga, aga mälu vedas mind alt ning eksisin ära. Ise olin jumala paanikas, sest GPS mu telefonis jooksis totaalselt kokku ja aku oli ka tühjenemas. Helistasin siis Karolinale ja tema juhatas mind läbi telefonis, suutsin tema juhatuste järgi ka veel vahepeal ära eksida, aga õnneks lõpuks sain õigele teele. Esimest 15:10 rongist jäin ma maha ning järgmisele 15:27 rongile jõudsin täpselt kolm minutit enne väljumist, niiet vedas. :)

Henri on nüüd üle kolme nädala kodus olnud ning homme läheb tagasi Rootsi, tööle. Käisime täna talle söögikraami ostmas Rakveres ja Kadrinas. Imestasin veel, et Ralveres tuli mitu autot vastu, lumi akendel ja tund hiljem alles nägin Facebookis uudist, et Rakveres sadas lund. :D Kui koju jõudsime, siis tuli ka siin laia lund taevast alla, kuid maapinnale õnneks jäi hetkeks vaid mõni lumelärtsakas. :)

Karl Hendrik on endiselt veel rinnatoidul, kuid kui ma koolis olen, annab ema talle Tutteli piimasegu. Ja tundub, et pean seda hakkamagi talle juba lisana andma, sest mida vanemaks poja saab, seda rohkem ta süüa soovib. Õnneks Tutteli talle sobib. :)


Karl Hendriku kõõmaprobleem on ka lõpuks vist lahenenud ning beebikõõma tal enam põhimõtteliselt pole. Loodan, et see tagasi ka ei tule. :) Ka keel pole tal enam piimast valge.
Poja on nii tubli, et öösiti jääb juba ise magama peale söömist. Panen ta alati peale sööki tema voodisse, voodikarusselli mängima ning natukese aja pärast jääb ta ise tudile. :)
Päeva ja öö igaljuhul ta eristab nüüd juba ise ära. :)
Raskust tuleb tal ka iga päevaga märgatavalt juurde. Tundub, et pean juba hakkama nr 3 mähkmeidki kasutama.

NB: Karl Hendrik osaleb ühel fotokonkurssil, niiet ta oleks väga tänulik kui Te teda oma like'ga toetaksite. Pildi leiad SIIT. :)

Meie kollase Calibra välimus on ka nüüd paari nädalaga muutunud. Saime uue originaalesistange, antitiiva ja aknasirmi. :) All on nüüd valuveljed ka. :D  Henri vahetas rattalaagrid ka ära, niiet auto nüüd päris vaikne. :) Auto meil peres juba nagu teine laps. :D Nii hinge pugenud. :)



Aga minu kiire elutempo torgib mind tagant ning ma pean jälle lõpetama. :) Olge siis kannatlikud ning oodake uut postitust! :)
Kallidpaid


Kommentaarid

Populaarsed postitused