Kuidas me beebiga fotograafi juures käisime :)

Mul oli plaanis juba rasedana minna Eppu juurde pildistama, aga kuna kogu aeg oli suht kiire ja ilmad eriti ei soosinud, siis rasedana ma sinna ei jõudnudki. Sellest on mul väga kahju, sest oleks tahtnud ka ilusaid kõhupilte mälestuseks, aga eks võib-olla kunagi kauges tulevikus saavad ka sellised pildid tehtud. ;)

Kuna ma rasedana Eppu juurde ei jõudnud, siis käisin ma hoopis sel nädalal kahel päeval (kolmapäeval ja neljapäeval) Eppu juures beebit pildistamas. 
Pisike Siim Sander oli põhimõtteliselt terve aja üleval ja tema pildistamine oli isegi natuke keeruline, sest näiteks kõhuli ei meeldinud talle absoluutselt olla. Pidevalt pidin teda tissitama, et äkki jääb ta ikka tuttu, aga tutkitki. :D 

Ise ma pole kunagi kuskil fotograafi juures pildistamas käinud (no v.a koolipildid). Kuna aga Epp on siiski tuttav inimene, siis polnud õnneks mitte mingisugust pinget ning saime kenasti hakkama. 
Sellest hoolimata, et laps magada ei tahtnud, tulid siiski väga ilusad pildid ning jagan ka teiega killukesi neist. Mina olen igal juhul väga rahul. :)
Epp on leitav facebookis Epp Ojalill Photography. :)

leanika-39.jpg

Leanika-14.jpg

Leanika-19.jpg

Leanika-2.jpg

Leanika-4.jpg

Leanika-16.jpg

Kommentaarid

Populaarsed postitused