Piimajõed voolavad ja kaalu tuleb mühinal

Leanika-17.jpg
Foto: Epp Ojalill
Värskelt emaks saanuna on mul ikka väga raske tegelikult leida aega, et blogida. Kuigi päeval on Karl Hendrik lasteaias ja nii on mul beebiga lihtsam, tuleb mul tihti igal pool rändamas käia või siis kasutan ma vabamat aega magamiseks või koduste toimetuste tegemiseks. 

Sellepärast ongi jäänud rääkimata meie eelmise neljapäevane perearstil käik ning see, kui ilusti meie tutikas beebi kaalu juurde võtab. 

Neljapäeval, kui pisike Siim Sander oli siis saanud 10 päevaseks, käisime me õhtul 18.20 perearstile end näitamas ja kaalumas. 
Räägime siis natukene numbritest ka:
Siim Sander sündis 09.10  (17:01) ning kaalus 3508g
Haiglast saime välja 11.10 ning siis ta kaalus 3320g. 
Käisime Tallinnas arstil 13.10 ning kaal oli hakanud ilusti tõusma ning näitas 3460g. 
Ning 19.10 kaalus ta juba 3910g.
Kaalu tuleb juurde mühinal, eks see ole siis tingitud ka sellest, et piimavabrik on mul ikka korralikult töös ning söögipuudust beebi tundma ei pea.
Täna sai ta JUBA kahenädalaseks!! :O
Järgmine perearsti visiit on meil 14. novembril ning eks siis ole näha, kui suur meie vägilane selleks ajaks juba on. 

Eluke veereb meil tasapisi süües ja magades ning noh eks ikka vahepeal on Siim Sander ka paar tunnikest üleval, uudistab maailma, nõuab tissi ning vahepeal teeb ka mehisemat häält. :D
Mina saan ööpäeva jooksul kokku magada kuksil 5-6 tundi ning olen enamasti üks paras zombie ning vahepeal ka tige tikker, sest emotsioonid pääsevad väsimusest tingituna kergemini valla. 
Hetkel on tegelikult see väsimus veel talutav. Mäletan, et ka Karl Hendrikuga oli nii, et esialgu oli väsimus talutav, aga üks hetk ma murdusin ja tahtsin vaid elu eest magada. :D

Aga eks ma üritan nüüd natukene tihemini blogida, sest tegeliult on mul teile veel NII palju rääkida!
Niiet püsige lainel! :)




Kommentaarid

Populaarsed postitused