Siim Sandri nimelugu

Ma polegi veel rääkinud meie beebi nimeloost. 
Meie tutikas beebi sai enda nimeks Siim Sander Vetka
Tegelikult selle raseduse aeg ma ei mõelnud kordagi sellele, mis tuleb lapse nimeks, sest nimi oli juba kohe alguses olemas, kui me saime teada, et tuleb poiss. 

Selleks nimeks oligi Siim Sander ning selle mõtles välja Henri, juba ammu, siis kui ma Karl Hendrikut ootasin. Esiti tahtiski Henri Karl Hendriku nimeks panna Siim Sander, aga tookord jäi siiski minu sõna peale.

Kui ma veel rase olin ning Henri kõhubeebiga rääkis, siis nimetas ta teda kogu aeg Siim Sandriks ning tänu sellele oligi kindel laks, et lapse nimeks tuleb Siim Sander ning ma ei vaevanud oma pead kordagi mõne muu nime välja mõtlemisele. Ja see nimi tundus ka kõige parem ja armsam variant olevat. Kust Henri sellise nime välja võlus, mina ei tea, aga nimi mulle tohutult meeldib ning ma pole ka ainus. Ka mu ema kiitis, et nii ilus nimi. 


Miks Vetka?
Ei saa ma jätta ka seekord rääkimata, miks meie lastel on minu perekonnanimi, mitte Henri oma. 
Kui Karl Hendrik sünids, siis oli minu kindel soov, et tema perekonnanimeks tuleks Vetka, sest ma tahtsin, et Vetka perekonnanimi siiski edasi kanduks. 
Siim Sandrile soovis Henri tegelikult oma perekonnanime, aga lõpuks kirjutas nime panemise lehele ta perekonnanimeks siiski Vetka.
Sest imelik oleks ju kui meil on kaks last ning neil on erinevad perekonnanimed, kuigi nad on mõlemad MEIE ühised lapsed. 
Ning teine põhjus oli see, et kuna veebruaris suri minu isa, siis niiöelda tema mälestuse edasi kandmiseks sai ka Siim Sander oma perekonnaks Vetka. Üks Vetka läks, teine sündis asemele nign uskumuse kohaselt võib mu isa hing olla nüüd Siim Sandri sees. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused