AASTAPÄEV - KAKS AASTAT

Üle kivide, üle kändude, tõusudega, mõõnadega, ikka ja alati...
Kaks aastat koos olla (välja arvatatud nädal mis vahepeal lahus olime) on ikka pikk aeg.. 
Ometigi aeg tegelikult lendab, sest mäletan nii täpselt, kui meil aasta sai..
Armastus on ikka ilus asi, kui Sul on keegi keda armastada. Minul veab, mul on neid inimesi lausa KAKS. 
"Teema" on meil Henriga olnud juba 2011. aasta maist saadik. 
2013. aastal olin ma aga kindel, et asi jääb sinna paika ja tõenäoliselt ei "kohtu" me enam kunagi. 
Nuh kuid kaks aastat tagasi siiski meie südamekesed kohtusid. Esialgu oli ikka VÄGA palju inimesi, kes olid meie suhtele vastu ning paljud arvaid, et ega see üle paari kuu ei kesta. 
Mäletan et esimestel ühistel jõuludel isegi Henri vend ja ta isa vedasid kihla, kaua me koos vastu peame. Vend pakkus mingi kolm kuud ehk ja isa pakkus pool aastat. (või oli vastupidi). 
Ega ma isegi ei arvanud, et see suhe kaua kestab, sest ma olin ju Henriga ikka päris mitu korda koos olnud..
Aga wow, täna täitus KAKS aastat, kaks pikka aastat oleme me üksteist kannatanud. 
Tema on kannatanud minu kapriise, minu arvamusi, minu tujusid.. Mina olen kannatanud tema tempe, vempe ja üritanud teda ikka paremale teele saada.. 
Henri sõnul oleme me kokku loodud ning kõikide teiste inimeste arvamus ei peaks meid mõjutama. 
Tegelikult pole ju teiste inimeste arvamus meid ju siiani kõigutanudki.  

Ja see aeg, mis me nüüd vahepeal lahus olime.. Tegelikult tore, et selline aeg oli, sest tänu sellele hindame, armastame ja vajame me üksteist veel rohkemgi. See aeg oli küll lühike, kuid küllaltki pikk mõistmaks, et me ei saa üksteiseta. 
<3
Kahjuks sel tähtsalt päeval oleme me üksteisest kaugel, mina Eestis, tema Rootsis, kuid küll me selle päeva tasa teeme, kui kalla Eestisse tuleb. :)

 

 

Kommentaarid

Populaarsed postitused