Kullakoorem Sinu autos, Kullakoorem Sinu kodus

Meil tuli alles hiljuti isaga teemaks "kihutamine" ning mu isa ütles mulle kuldsed sõnad: 
"Ära kihuta, kui Sul on autos kullakoorem. Ning ära kihuta ka siis, kui kullakoormat Sul peal pole, sest mis see kullakoorem hiljem selle mullakoormaga pihta hakkab?"
Häbi tunnistada, aga mina olen see raske jalaga kategooriasse kuuluv inimene. 
Kuid peale oma isa sõnu, olen hakanud ma spidomeetrit rohkem vaatama ka siis, kui ma autos täiesti üksi viibin. Ja tõesti mu isal on õigus, mul ju on keegi kes ootab mind koju, keegi kes ootab mind elusa ja tervena koju.
Sellepärast pliis, ärge kihutage, ausalt. Kihutamisega Sa võidad vähe, kuid kaotada võid väga palju. Ja kui Sul on endast suva, siis mõlte teistele. Mõtle neile, kes Sind armastavad, kes Sinust hoolivad ning kes Sind koju ootavad. 
Ja kui Sul pole kedagi sellist, kes Sind koju ootaks, armastaks, Sinust hooliks, siis mõtle mõnele süütule hingele, kes võib Sinu kihutamise tõttu hukkuda. Sest minu mälestust ei kustu kunagi ka lause "Mina võin ju ilusti, korralikult sõita, kuid see kes mulle vastu tuleb, võib midagi valesti teha".
ja kui mul laps on autos, siis sellepärast ma näiteks lausa kardan vastu tulevaid masinaid, sest I will never know, kes seal roolist võib olla, mis olekus ta võib olla, mis mõtted ta peas võivad olla.
Niiet tõesti, pigem hilinege tööle, kui kiirustate oma matustele!
Ja mulle räigelt meeldivad need maanteeameti videod, nüüd alles hiljuti tehti üks kõrvaliste tegevuste kohta roolis. Selle leiad SIIT.
Jah ja ärge unustage helkurit ka, sest õhtud on väga pimedad. 
Kõlan juba nagu mingi ema, aga ma siiski hoolin inimestest. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused