Oo, Leanikast kirjutati ajakirjas v?

Oi ma polegi veel rääkinud, et ma sattusin ka vahepeal ajakirja. (Tegelikult juba kuu aega tagasi, aga ikkagi)
Nimelt võib leida minu intervjuu ajakirja Eesti Mets sügisväljaandes.
Seal ma räägin siis oma selle suvisest metsasaaduste "ärist" ja üleüldse oma Facebooki leheküljest Leanika Metsasaadused.
Tänavu oli tänu minu Facebooki leheküljele märgatavalt rohkem tellimusi ning teenisin ma müügiga korralikult. 
Tahakski tänada kõiki, kes olid/on mu niiöelda "püsikliendid". Aitasite vaest tudengit ja ema. :D
Vabu päevi mul suvel põhimõtteliselt ei olnudki, sest tellimusi ja kliente oli pea iga päev. 
Metsas käisime ikka kogu perega ehk kaasas oli nii Henri kui pisike Karl Hendrik. 
Eks järgmine suvi saab olema palju lõbusam, sest siis paterdab Karl Hendrik juba ise ringi :P
Ma olen 100% ikka metsa inimene ja ma juba nii ootan järgmist suve, et metsas ringi kimada :))))))
Tegelikult on see tõeline kvaliteetaeg perega!

Aga täpsemalt loe ise ajakirjast Eesti Mets! :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused