LILLA

LILLLLLLLLLLLLA.
Mõelge vaid, ma ei värvinud oma juukseid kokku 15 kuud, nuh ja siis järsku kuu aega tagasi tuli pöörane idee, et noh värviks lillaks. :D
Tegelikult algul oli mul plaanis ikka olla värvimata paar aastat, et need rikutud/värvitud juuksed välja kasvaksid ja et mu peas "ilutseks" minu niiöelda loomulik toon. 
Minu loomulikul toonil minu arust tegelikult häda polnud midagi, aga häiris, et mu pea oli lõpuks ikka väga sigrimigri kirju ja mitut värvi. 
Miks just lilla?
Mu juuksed on olnud nii blondid, brünetid, punased kui ka mustad ning tahtsin vaheldust. Päris roosaks või roheliseks küll veel ei julgenud värvida, aga tumelilla tundus vaheldurikas. 
Tavaliselt ma eriti ei märka teiste inimeste juuksevärvi, aga peale seda kui mu enda pea lillat tooni on, olen märganud, et paljudel mu tutvusringkonnas on tegelikult tumelillad juuksed. 
Olen ma rahul?
Muidugi olen! Algul kui ma juuksevärvi ostma läksin, siis ma ikka kahtlesin. Mõtlesin, et jumal hoia, kas ikka sobib ja mis siis saab, kui ikka ei sobi, et kas siis pean end kiilakaks lõikama ja algusest pihta hakkama oma pikki kiharaid kasvatama jnejne. 
Kaua ma kavatsen nüüd juukseid mitte värvida?
No põhimõtteliselt kui enne oli 15 kuud, siis teeks äkki nüüd 15 aastat? Hahah, joke. 
No ma ei tea, eks ma vaatan kui juuksed rohkem välja kasvanud, siis kas välja kasvanud toon sobib minu praeguse värviga. Muidugi värv kulub ka peas päris palju iga pesu korraga jne. Nõme, et just see värv nii kiiresti oma "jumet" kaotab, sest näiteks mulle endale tundub iga päevaga aina vähem lillakat tooni peas olevat. :D
Ega ma nüüd selline ka pole, et kui paar cm on juuksed välja kasvanud, et siis kukun kohe juuri värvima, ma ausalt nii ei viitsi. :D
Beebitukk
Ma ei tea paljud seda juba märganud on, aga mul on viimasel ajal (paari kuu jooksul) tekkinud otsa ette mingi naljakas beebitukk. :D Algul kui see mega väike oli, siis see ikka täiega häiris mind. Paljud ütlesid ja ma ise ka mõtlesin, et peaks ära lõikama selle, aga samas ma ei raatsinud. :D Nüüd mu kallis beebitukakene kasvabki. :D Enam polegi päris beebi, haha. 
Terved juuksed
Ma olen tegelikult ikka väga uhke enda ja oma juuste üle, sest tegelikult on päris ilusad, pikad ja terved juuksed. Tänu millele? Tänu sellele ikka, et ma ei föönita, sirgenda neid üldse. Ning värvin ka ju harva. Ma kunagi ju räigelt blondeerisin enda pikki ilusaid juukseid ja sealt sain ma ka oma õppetunni, kuidas see blondeerimine ikka rikub juuksied. Sest ma olin selletõttu sunnitud loobuma lausa paarikümnest sentimeetrist oma juustest. 


Aasta aega värvimata juuksed
Tumelilla (Sorri mul pole töötlemata pilti, sest telefonivahetusega jäin ilma kõikidest piltidest. RIP)

Kommentaarid

Populaarsed postitused