"Emme vaata, mis ma kätte sain"

Kui ma olen end hetkeks arvuti taha unustanud ning korraga tundub tuba kuidagi vaikne, siis võin kindel olla, et laps on jälle mingi "pahandusega" hakkama saanud. Nii just juhtuski. Istusin rõõmsalt arvutis, kui järsku tundus kuidagi vaikne, nägu siis toa poole pöörates, ootas mind selline vaatepilt, kus lapsel oli reealselt peas nägu "Emme vaata, mis ma kätte sain"


Noh jah, vetsupaberirulli on ta ammu himustanud ja ma ausalt ei tea kuidas ta nüüd selle kätte sai. Aga uhke oli ta oma teo üle tõesti. :D
Ta on ikka väike suslik küll. Praegu sündab oma tooliga radikaid ja üritab oma mänguasja radika vahele toppida. Siis vaatab mulle oma vasikasilmadega otsa, ja kui ma vastu suured silmad teen, siis kukub naerma. :) Nunnumeeter täiega põhjas. 
Kui lapsel on kogu aeg tegevust, suudab ta üksi kuskil tund aega omaette mängida. Vahepeal tüdineb mõnest asjast ära, aga siis annan mõne uuema talle pihku. :)





Kommentaarid

Populaarsed postitused