Kas teate seda tunnet?

Olete Te kunagi tundud seda tunnet, kui kõik pööratakse ühe hetkega pea peale? Terve teie elu tundub vale. Ja siis te näete alles, kes on need tõelised inimesed, kes tõesti jäävad Su kõrvale. Ja neid on vähe. Vähe, sest palju loobuvad Sinust teiste inimeste juttude põhjal. Seda, mida Sa päriselt teinud oled või mida mitte, ei uuri Sinult keegi.
Nüüd ma tean, mida tunnevad need üksikud maha jäetud inimesed. Mul on natukene küll rohkem, kui neil, kuid ma tean kui raske tegelikult on.
Istuda ühel külmal sügisõhtul keset tühjust, ümberringi hauguvad külakoerad, ümberringi paistavad tubades tuled. Aga mina istun ja ootan. Mida ma ootan? Kui teaks, siis ütleks..

Kommentaarid

  1. Võtad end nüüd kokku ja tuled homme kooli! Ja õpid kolmapäevaseks tugevuse KT'ks!!!!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused