Üks tore pidu, toredate inimestega

Ma poleks elus uskunud, et ma lähen kunagi sellise näoga KLUBISSE. Tundub nii õudne ja creepy, aga lõpuks mulle hakkas täitsa meeldima. :D 
Ühesõnaga käisime eile tüdrukutega klubis. Idee Mjausse minna tuli tegeliult lambist ning kuna seal oli Halloweeni pidu, siis tuli ka teemakohaselt sinna minna. 
Algul tahtsin ma üldse kleidi panna ja täiesti tavaliselt minna, aga siis tuli järsku Epul mingi suur idee, käskis mul laua taha istuda ja kukkus mind mukkima. Ta isegi öelnud mida ta teeb. Kui ma end lõpuks nägin, siis olin lausa šokeeritud ja mõtlesin küll, et kas ma TÕESTI pean nii tänaval, klubisse, inimeste sekka minema????
No igastahes, mida aeg edasi läks, seda kiiremini ma ära harjusin ja lõpuks tundus asi juba fun. 
Õhtu/öö oli igastahes väga tore, meeldejääv, nägin palju tuttavaid. 
Noh muidugi ei saa unustada ka väikest vahejuhtumit Mjaus, kus üks mees kukkus peaga vastu seina end oimetuks :O :O :O 
Algul oli see päris õudne, sest paljud pliksid ümberringi sosistasid, et ta on laip valmis, aga ei mis, mees ärkas tükki aja peale ikka üles, ei saanud midagi aru, võttis pudel vett ja käis segaduses ringi, isegi meiega käis juttu rääkimas. :D
Nujah, ühes sõnaga, tänud kõigile, kes selle õhtu minuga veetsid, väga TORE OLI, teinekordki, aga mitte nii pea! :)
Tänane hommik oleks muidugi parem võinud olla, kui naabrid poleks reaalselt kogu aeg karjunud, kisanud, lõuanud ja laamendanud. Ma isegi ei saanud aru mida nad korraldasid, käisid isegi trepikojas lõugamas et ma lõpuks lihtsalt ärkasin suurest vihast üles. Väga nõme, aga pole midagi teha, elu naabritega polegi kerge. :)

Kas Teie julgeksite sellise näoga rahvarohkesse kohta minna?




Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused