"Emme, palun tule koju"



Ei ole mina veel oma elu jooksul mitte ühtegi LIVE'i internetis teinud, ei ole ma isegi üheski laivis osalenud. Asi polegi vist mitte selles, et ma kardaks, vaid pigem selles, et millest ma seal küll räägin? Tahaks, et laivil oleks ikka mingi point. Muidugi vaatajate kaasabiga saab mingi teema üles kiskuda ning rääkida.

Aga minu jaoks on ikka hämmastav kui paljud inimesed teevad selliseid mõttetuid laive iga päev, kus näidatakse maailmale, kui suured joodikud, suitsetajad, narkarid või wannabe lapsevanemad nad on.
Üks päev Henri vaatas kellegi live. Mina seda ei näinud, aga ma kuulsin kõike. Mis seal siis tehti? Laivis oli mingi meesterahvas, tema juures oli mingi naisterahvas. Nemad rõõmsalt jõid, kui naise telefon helises. Ta pani kõlarile ja võttis kõne vastu. Ja see mis sealt tuli, oli minu jaoks ausalt südantlõhestav. Väike tüdruk nuttis ja anus "Emme, palun tule koju". Ema pani vastu, et saad üksi ka hakkama, ei ole häda sul midagi jne.

Peale kõnet, siis mees kommenteeris, et "mis asja, seitsmeaastane laps peaks endale juba ise tegevust leidma. mingu õue sõpradega ja leidku tegevust".
Nagu What A Actual F*KKK? Ma just kuulsin sealt laivist?
Ja see tüdruk helistas emale veel mitu mitu korda, nuttis ja palus, et emme tuleks koju.

Ja siis te inimesed imestate, miks tekivad meie ühiskonnas need noored pätikambad? Vanemad laaberdavad küla peal, joovad ja käsivad lapsel endale ise tegevust leida.

Kui lastele kodus tähelepanu ei pöörata, siis muidugi minnaks lõpuks kodust väljapoole tegevust otsima. Ning tänapäeva ühiskonnas on suure tõenäosusega noorte seas populaarsed tegevused alkoholi või narkootikumide tarvitamine ning suitsetamine. Ja nii meie suureks "üllatuseks" sünnivadki pätikambad.

Kurb. Minu arust meeletult kurb. Ma ei tahaks iialgi, et minu lapsed peaksid sellise asja pärast kannatama ning neist saaksid vanemate tähelepanu puudmise pärast pätid.
Lõpuks on nii, et oma vanemate tähelepanu pole saanud, muutud pätiks, saad kogu maailma tähelepanu. Aga sellest jääb märk külge. :(

Nüüd homme algab uus kooliaasta. Kallid vanemad, pöörake oma võsukestele rohkem tähelepanu. See on neile kõige tähtsam!


Kommentaarid

Populaarsed postitused