Hoiatus: netiahistaja kirjutab tüdrukutele!

Poleks uskunud, et see järg ka minu kätte jõuab ning ma reaalselt pean inimesi, kellegi eest hoiatama hakkama, aga see on reaalsus, et meie hulgas on ka selliseid, kes üldse ei mõtle, mida suust välja toodavad. 
Kirjutasin nädal tagasi postituse noormehest, kes mulle väga ebaviisakalt kirjutas Facebooki. (Postitust saad lugeda SIIT)
Järgmisel hommikul panin üles screenshoti sellest, mis ta oli mulle öösel veel kirjutanud.


Peale seda hakkas mulle laekuma, kümnete tütarlaste kirju ja kommentaare, kus sama vennike DEIVIT PILLER, on neile kirjutanud. Ja kui tüdrukud ei vasta, siis kirjutab ta neile, et nad on bitchid ja ära sureks. 
Rääkisin ka selle tüübi eksnaisega. Naine kinnitas, et ega temagi terroriseerimisest ei pääsenud. Deivit oli tema lapsepõlve pildid ning kutsekooli tunnistusedki puruks rebinud. Saatis talle smsi, et tapab ta ära.

Mitmetele tüdrukutele on ta vestlustes lausa raha pakkunud. Need alljärgnevad screenid on mu endise koolikaaslase vestlusest. 





Kas nii on siis normaalne kirjutada ühele (loe: kümnetele) naiste rahva(ste)le. Ei ole ju OK. 
Oleks see siis kõik, aga tüüp tuli veel minu postituste alla ka kirjutama. Muidugi sellepärast, et ma ta messengeris ära blokkisin. :D











Ja siis lampi kirjutas mu jõhvikate ja raba pildi alla: 


Mul oli suht kindlalt plaanis see tänane hoiatav postitus kirjutada, aaga nädala jooksul polnud aega. Aga kui Deivit end täna jälle mu kommentaariumis ilmutas, siis.... OMG, kui suur võib ühe meesterahva tähelepanuvajadus olla??? 

JAGASIN siis Märgatud: TALLINN'as postitust ning tema tuli ja kommenteeris sinna alla nii nagu mina oleksin postituse jälle kellestki kirjutanud. Boosemama. 



Ühesõnaga, kallid noored neiud, PALUN olge selle DEIVIT PILLER'i nimelise isikuga väga ettevaatlikud. Teile endale on palju lihtsam ta kohe ära blokkida, kui jääda ootama, et ta teid kuskilt internetiavarusest üles leiab ning ahistama hakkab. Neid svcreenshotte on mul veel paarkümmend tükki kindlasti. Ja mitte ühel, viielt ega kümnelt tüdrukult. VAID MITMELT KÜMNELT neiult. Ma ei tea mis selle mehe peas toimub, aga midagi on ikka väga korrast ära. 
Sest hetkel on ta vaid kirjutanud, et ta tapab ära kellegi, aga äkki ta ükskord teeb seda päriselt? 
Olge ettevaatlikud!




Kommentaarid

Populaarsed postitused