Karl Hendrik ja logopeedi vastuvõtt

Logopeedi ukse taga kannatlikult oma aega ootamas :)


Ma pole päris ammu Karl Hendrikust ja tema arengust rääkinud.
Nimelt kuna Karl kevadel peaaegu üldse ei rääkinud, siis otsustasin temaga perearstil käia selle murega. Nii saimegi augusti kuusse aja. Perearst vaatas ta üle ning arvas nagu lasteaiatöötajadki, et võiks logopeedi poole pöörduda. ning 7. septembril käisimegi Karl Hendrikuga Rakvere Haiglas logopeedi vastuvõtul.

Pean tõdema, et ma pole kunagi nii meeldival "arsti" vastuvõtul käinud. Ma võin küll eksida, aga logopeedi nimi oli vist Ann Tamm. No täesti väga hea oli vaadata, kuidas ta kohe lapsega maha istus, mängis temaga, näitas raamatut, küsis, kus on kutsus, kus on kiisu jne. 
Ja ise oma last sellise pilguga vaadata ja kuulda, kuidas ta ikkagi üritab mitmeid sõnu öelda, on hoopis teine asi. 
Sõnad mida Karl Hendrik igapäevaselt kasutab: Daa-Daa, Ai-Daa, Anna, Tass, Emme, Auh-Auh, "Kolm, Kaks, üks, las keerleb"., Tere.

Logopeedi vastuvõtul

Kui nii võtta, siis on sõnu veel siiski vähe, kuid ta areneb iga päev üha enam. Üha enam olen õppinud ma oma last kuulama ning kuulma tema suust sõnu. Ta on nii tubli ning ma olen väga uhke tema üle!

Logopeed oli siiski väga positiivne ning andis meile ühe A4 lehe, kus on igasuguseid erinevaid häälitsusi kirjas ning soovitas, et me Karlile neid õpetaks, et ta kenasti neid järgi hakkaks kordama. Ning kui ta häälitsusi juba järgi kordab, siis peaks ta peagi ka sõnu hakkama jäljendama.
Kuid ta siiski soovitas, et Karl võiks saada lasteaias logopeedilist abi.

Sellega meie külaskäik logopeedi juurde piirduski.
Hetkel on Karl Hendrik üldse vanaema juures, "puhkamas". :)

Vahest on nõus emmega selfiesid ka tegema :D






Kommentaarid

  1. Tere! Kuna ise pean enda 3 aastase lapse pärast ka sinna aja panema siis uuriks, et kaua pidid aega ootama?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere! Järjekorrad pidid suht pikad olema. Aga meil perearst helistas ise ja sai 3 nädala pärast aja. :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused