Kes siis päriselt FEIK (võlts) on?

Marimelli blogis ilmus täna uus postitus "Meelis kirjutab: kas meil on Eestis feik blogijaid?"(LINK) Kuna see teema mind kohe kaasa haaras, mõtlesin, et panen ka enda mõtted sellel teemal kirja. Polegi ammu oma arvamust, kellegi teise kirjutatud teemal avaldanud. 

Mis see FEIK ja VÕLTS üldse tähendab?
See on ikka päris erinev, kuidas inimesed neid sõnu enda jaoks lahti defineerivad. Mõne jaoks on teine inimene feik siis kui ta esineb kellegi teisena. Mõne jaoks on feik, kui Sa ei räägi/kirjuta kõigest, mis Su elus toimub. Mõne jaoks on feik see, kui Sa ütled üht, aga teed ise hoopis vastupidi. 
Nii palju kui on inimesi, on ka vist võimalusi sõna VÕLTSI defineerimiseks. 

Kes siis päriselt võlts on? 
Marimelli blogis oli tegelikult päris hea näide: "Kas tead ise mõnda blogijat, kes on päriselus hull peoloom ja blogis jätab mulje kodukanast või noh, saate aru, on totaalselt erinev."
Millisel juhul ma tegelikult siis võlts olen? Kas ma olen võlts sellepärast, et ma võib-olla olengi kodukana, aga mulle meeldib vahel ka pidutseda, aga ma ei räägi kõva häälega selllest? Või olen ma feik siis kui ma jätan endast mulje, et ma olen kodukana ja räägin, et pidutsemine on nõme, kuigi ma ise panen iga nädalavahetus pidu?
Ma pigem ütleks, et võlts oled Sa siis, kui Sa räägid üht, aga teed hoopis vastupidi. Ehk siis kui Sa ei räägi, et Sulle pidutseda meeldib, aga seda vahel siiski teed, pole selles minu arust nagu hullu midagi. Kui Sa aga ütled, et "uhh, pidutsemine on nõme ja ma ei tee seda iialgi", aga tegelikult lähed samal õhtul klubisse tina panema, vot siis oled Sa küll feik.

Kas ma olen võlts, kui ma toon välja oma elus kõik tõusud, aga jätan rääkimata oma mõõnadest? Mõnes mõttes võib-olla jah, jätan mulje, et mu elus on kõik hästi, aga samas iga lugeja peaks teadma, et perfektseid elusi pole olemas ning ka minulgi on nii tõusud, kui ka mõõnad. 
Ja kohustust kõigest rääkida pole ju kellegi, või on? Võlts oleks siis, kui ma räägiksin kogu aeg, kui hästi mul on ja lisaksin juurde, et mul ei lähe küll kunagi halvasti. 

Aga minu arvates võlts on inimene ka siis kui ta topib endale pool kilo krohvi näkku. Sest olgem ausad, siis oled Sa ju hoopis teine inimene. Kui Sa meeldid inistele meigituna ning kui nad peaksid Sind nägema üks kord ilma meigita ja ütlema, et "iu, what a monster?" Siis on ju tegu võltsinguga? Inimesed armastavad Su näomaalingut, mitte Sind. Pealt näha ilus ja sile face, aga tegelikult punne ja vistrikke täis? Kui inimesed armastavad Sind päriselt, siis ei pea Sa end ju kellekski teiseks võõpama? Ma ei ütle, et jätke nüüd meikimine, sest  kõik kes meigivad on võltsid. Oh no, tore on ju vahel ka ilus välja näha, kas või iseenda enesekindluse tõstmiseks, aga kas peab 24/7 krohvikihi all higistama, selleks, et teistele meeldida?
Mina end näiteks sellepärast ei meigigi, et meeldida inimestele sellisena nagu ma olen. Võiksin ka ju endale krohvikoti koju tuua ja end teiseks inimseks võõbata. :D Aga Naturaalsus on mu teine nimi :D

No ja mis veel on feik, muidugi ju see, kui Sul on uhke maja või auto, jätad endast vapsjee rikka mulje, aga tegelikult vireled võlgades ning sööd kodus kiirnuudleid. :D Vahin kogu aeg millised uhked masinad, mu sitasest BMW-st mööda kimavad, aga lohutan end mõttega, et minul on vähemalt oma päris auto, mille eest ma ei pea kellelegi sentigi maksma, aga pooled autod on võetud kas laenude või liisingute abil. :D

Yes, jällegi koht, kus inimestel on raudpolt erinevad arvamused, aga see arvamus kuulub mulle. Ja ma ei häbene seda ka avaldada. Sest ma oleks ju võlts, kui ma arvan üht, aga ütlen, et pole sel krohvikihil ja laenuga võetud autol häda midagi. :)

AGA!!!! You have to read it!!!! Kui Sul on liisitud/laenuga võetud auto, maja või mis iganes, aga Sa päriselt jaksad seda maksta ja Sa oled ikka see, kes Sa oled, siis noup, Sa pole võlts. Aga mõne uhke aksessuaariga näidata end kellegi teisena... Sa tead juba ise, mida ma öelda tahtsin. :)

Ja ma usun, et igas inimeses on ikkagi midagi võltsi, 100% täiuslikke inimesi ei ole olemas, aga 100% feikke võib kohata küll ;)
Aga kena oleks ikkagi iseendaks jääda, mitte näida välja nagu rikas naabrimutt, blogija Marimell või tark president. :D



Kommentaarid

Populaarsed postitused